اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت گیلان:

10 قلم داروی نازایی در تعهد سازمان بیمه سلامت قرار گرفت

مدیرکل بیمه سلامت گیلان گفت: 10 قلم داروی نازایی برای نخستین بار در تعهد سازمان بیمه سلامت قرار گرفت.

10 قلم داروی نازایی در تعهد سازمان بیمه سلامت قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود عاطف‌راد صبح امروز در جمع خبرنگاران با قدردانی از رسانه‌ها در شرایط جوی نامساعد که جلسه نشست خبری وی حضور یافتند، اظهار کرد: انعکاس عملکرد سازمان‌های نظام حاصل تلاش رسانه‌ها است.

وی با تبریک سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: به اعتراف بسیاری از اندیشمندان جهان انقلاب اسلامی بزرگترین تحول جهانی قرن بیستم شناخته شد.

این مسئول مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی را نگاه و گرایش دینی آن عنوان کرد و گفت:‌ خدامحوری در رأس ویژگی‌های انقلاب اسلامی وجود داشت.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان مردم بودن را از ویژگی دیگر انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود:‌ نقش عالمان دینی در رهبری و هدایت انقلاب از ویژگی‌های بارز آن بود.

وی نقش رهبر کبیر انقلاب را مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب دانست و ادامه داد: اصالت ویژگی دیگر انقلاب اسلامی بود.

عاطف‌راد خاطرنشان کرد: شعار راهبردی انقلاب «استقلال آزادی جمهوری اسلامی و نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» بود.

وی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی را تجدید حیات اسلام در جهان دانست و خاطرنشان کرد: زنده کردن ارزش‌های فرهنگی اسلام و توجه به ایدئولوژی اسلام ناب محمدی (ص) از دیگر ویژگی انقلاب است.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان نگاه سلامت‌محوری را از اهداف سازمان بیمه سلامت ذکر کرد و یادآور شد: تجمیع صندوق‌های بیمه‌گر پایه از جمله اهداف سازمان بیمه سلامت است.

وی با بیان اینکه بیش از 17 صندوق بیمه‌گر پایه در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: تکمیل پوشش بیمه همگانی برای آحاد مردم از اهداف این صندوق است.

این مسئول با اشاره به جمعیت زیر پوشش بیمه سلامت گیلان یادآور شد: طبق آخرین سرشماری جمعیت گیلان 2 میلیون و 508 هزار و 125 نفر است که از این تعداد یک میلیون و 436 هزار و 931 نفر یعنی 58 درصد جمعیت استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

عاطف‌راد خدمات بیمه سلامت گیلان را در چهار گروه روستایی، بیمه ایرانیان، سایر اقشار و بیماران خاص ذکر کرد و یادآور شد: اکنون 4 هزار و 463 بیمار خاص در گیلان وجود دارد که از این تعداد 3 هزار 57 بیمار زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

وی میزان هزینه درمان بیماران خاص را بالا عنوان کرد و گفت:‌ سازمان بیمه سلامت در بودجه سال آینده صد درصد اعتبارات این بیمه برای هزینه‌کرد بیماران خاص را افزایش می‌دهد.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان افزود: بودجه سازمان بیمه سلامت از 215 میلیارد تومان به 430 میلیارد تومان در سال آینده افزایش می‌یابد.

به گفته وی،‌سال گذشته برای هر بار مراجعه  یک بیمار خاص 52 هزار و 300 تومان هزینه شده است.

عاطف‌راد با اشاره به افزایش تعهدات بیمه‌ای یادآور شد: بیش از 190 قلم داروی پرهزینه مربوط به بیماران خاص و صعب‌العلاج امسال به تعهدات بیمه سلامت اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: 10 قلم داروی نازایی از اول بهمن امسال برای نخستین‌بار زیر پوشش و تعهد سازمان بیمه سلامت گیلان قرار گرفته است.

انتهای پیام/2300/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول