اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر

پدران و مادران شهدا و ایثارگران در ساوجبلاغ تجلیل شدند

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر از پدران و مادران شهدا و ایثارگران در شهرستان ساوجبلاغ تجلیل به عمل آمد.

پدران و مادران شهدا و ایثارگران در ساوجبلاغ تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، فرماندار ساوجبلاغ ظهر امروز در مراسم تجلیل از پدران و مادران شهدا و ایثارگران این شهرستان گفت: ایثارگری‌ها و شجاعت‌های مردم در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس امروز سبب شده است که ما آزادانه و با استقلال در کشور زندگی کنیم.

علی حدادی اظهار کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم لذا باید آرمان‌های آنان را حفظ کرده و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌شان، ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: اگر امروز توانسته‌ایم در عرصه‌های مختلف بدرخشیم و با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کنیم؛ این رشد و توسعه مرهون خون شهدایی است که در دوران انقلاب و دفاع مقدس در برابر ظلم و جور دشمنان ایستادگی کردند و با نثار جان خود ریشه ظلم و ستم را در کشور خشکاندند و کشور را به سمت توسعه سوق دادند.

حدادی با تأکید بر حفظ آرمان‌های شهدا افزود: امروز نوبت ماست تا دین خود را نسبت به شهدا ادا کرده و با حفظ آرمان‌ها و انتقال آن به نسل آینده نام آنان را برای همیشه در تاریخ زنده و جاودان نگه داریم.

وی تجلیل از خانواده‌های شهدا را وظیفه همگان دانست و خاطرنشان کرد: این مهم باید در بین همگان نهادینه شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز مهم ارزیابی کرد و افزود: نسل امروز باید با رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران آشنا باشد و خودشان را موظف به حفظ آرمان‌های آنان کنند.

حدادی با اشاره به نقش سازنده خانواده شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ادامه داد: در دوران انقلاب نوجوانان و جوانان آن زمان بدون هیچ ترس و واهمه‌ای در میدان مبارزه حاضر شدند و با اهدای خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

وی گفت: پدران، مادران و همسران شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه پاسداری و صیانت از کیان اسلام و انقلاب، عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

در این مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول