اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی رامسر:

راه‌های رامسر تا 3 روز دیگر بازگشایی می‌شود

رئیس راه و شهرسازی شهرستان رامسر گفت: تنها 20 درصد از محورهای روستایی این شهر بازگشایی شد و با امکانات موجود سه روز دیگر همه راه‌های روستایی این شهرستان بازگشایی می‌شود.

راه‌های رامسر تا 3 روز دیگر بازگشایی می‌شود

هادی رمضانی مستقر در محل ستاد بحران رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی این شهرستان اظهار داشت: راه‌های اصلی منتهی به رامسر باز و رفت و آمد در آن در جریان است.

وی تصریح کرد: بازگشایی محورهای فرعی نیز در دستور کار است که با اقدامات انجام شده 35 درصد از محورها بازگشایی شد.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان رامسر درباره بازسازی محورهای روستایی که بیشترین دغدغه مسئولان روستایی این شهرستان است، گفت: با اقدامات انجام شده تنها موفق شدیم 20 درصد از محورهای روستایی را بازگشایی کنیم و تلاش برای بازگشایی معابر روستایی نیز در دستور کار قرار دارد.

رمضانی درباره بازگشایی کامل محورهای روستایی بیان داشت: تا دو تا سه روز آینده همه محورهای روستایی شهرستان رامسر بازگشایی می‌شود.

وی درباره امکانات موجود در شهرستان رامسر برای بازگشایی معابر خاطرنشان کرد: یک دستگاه بولدوزر، سه دستگاه گریدر و دو دستگاه لودر در راه‌های روستایی مشغول فعالیت هستند.

این مسئول اضافه کرد: به دلیل مشکلات موجود از  ظرفیت بخش خصوصی نیز برای رفع مشکل روستاییان نیز استفاده کردیم که 6 دستگاه وسائط نقلیه از بخش خصوصی نیز برای پاک‌سازی معابر با این سازمان همکاری می‌کنند.

به گزارش فارس، تاکنون امکانات امدادی از هیچ یک از نقاط کشور به رامسر نرسید و طبق اعلام یک دستگاه بولدوزر از قزوین به مقصد رامسر در حال حرکت است.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول