اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر

پایگاه اورژانس دهستان پایین طالقان افتتاح شد

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر پایگاه اورژانس دهستان پایین طالقان راه‌اندازی شد.

پایگاه اورژانس دهستان پایین طالقان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فرماندار طالقان ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس در این منطقه اظهار کرد: توسعه خدمات‌رسانی به روستاییان از مهم‌ترین برنامه‌های ماست.

یوسف صدیقی با بیان اینکه این روستا فاقد پایگاه اورژانس بوده است، افزود: با تدابیر اندیشیده شده و به منظور توسعه خدمات درمانی این پایگاه در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

این مسئول با اشاره به قرار گرفتن در دهه مبارک فجر ادامه داد: انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل امروز و همچنین بیان اتفاقات و رویدادهای آن دوران به نوجوانان و جوانان امروز می‌تواند بخشی از تعهدات ما را عملی کند.

صدیقی با تأکید بر اینکه به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت روز به روز ملت ایران هستیم، افزود: خدمت به مردم در نقاط مختلف کشور به‌ویژه مناطق محروم افتخار این نظام و مسئولان است.

فرماندار شهرستان طالقان خاطرنشان کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم در دولت تدبیر و امید فرصتی مغتنم است که باید مسئولان قدر آن را بدانند.

صدیقی اظهار امیدواری کرد؛ با افتتاح این پایگاه و تجهیز خانه بهداشت در روستای شهراسر مرکز دهستان پایین طالقان شاهد افزایش امید به زندگی در این دهستان باشیم و خدمت‌رسانی در امر بهداشتی در این دهستان سرعت بیشتری بگیرد.

به گفته این مسئول، پایگاه اورژانس دکتر حشمت طالقانی در روستای شهراسر مرکز دهستان پایین طالقان از توابع بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول