اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کردکوی:

53 پروژه در کردکوی به بهره‎برداری می‎رسد

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: 53 طرح و پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا در دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح و به بهره‎برداری می‎رسد.

53 پروژه در کردکوی به بهره‎برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کردکوی، رمضانعلی الیاسی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح متمرکز پروژه‎های دهه فجر انقلاب شهرستان کردکوی اظهار داشت: از مجموع 53 پروژه قابل افتتاح، 42 پروژه عمرانی و 11 پروژه تولیدی و اشتغالزا خواهد بود که با اعتباری معادل 8 میلیارد و 894 میلیون تومان به بهره‎برداری رسیده و اشتغالزایی 33 نفر را به دنبال خواهد داشت.

بهره‎برداری از مخزن ذخیره 2 هزار مترمکعبی آب شرب در کردکوی

وی بهره‎برداری از مخزن ذخیره 2 هزار مترمکعبی آب شرب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان، افتتاح پنجمین جایگاه گاز سی‎ان‎جی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در این شهرستان و مقاوم‎سازی مدارس کردکوی و سرکلاته را، از مهم‌ترین طرح‎ها و پروژه‎های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر شهرستان کردکوی ذکر کرد.

فرماندار شهرستان کردکوی ادامه داد: طی یکسال گذشته بهسازی و نوسازی صنایع تولیدی، طرح‎های پیشگیری از سیل و حفظ منابع آبی و توسعه و اصلاح شبکه‎های آب، برق، گاز، تلفن و راه‎های شهری و روستایی در دستور کار مسئولان شهرستان قرار داشته که باعث رضایت‎مندی مردم منطقه شده است.

این مسئول افزود: همچنین طی یکسال گذشته حدود 10 میلیارد تومان اعتبارات کم بهره با سود هفت درصد در شهرستان کردکوی به کشاورزان، دامپروران، زنبورداران و... اختصاص یافته و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

پرداخت 2 هزار و 700 میلیارد تومان وام اشتغال توسط کمیته امداد کردکوی

الیاسی از پرداخت 2 هزار و 700 میلیارد تومان وام اشتغال توسط کمیته امداد این شهرستان به مددجویان و افراد تحت تکفل آنها در یکسال گذشته خبر داد و اذعان داشت: در این حوزه ضمن ایجاد حمایت از اشتغال خانگی مددجویان کمیته امداد این شهرستان، به صورت موازی این افراد برای بهره‎مندی از مزایای بازنشستگی و ... تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی نیز قرار گرفته‎اند.

وی با بیان اینکه برنامه‎های متنوع و متناسب با ایام‎الله دهه مبارک فجر در شهرستان کردکوی برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری برنامه 10 شب 10 مسجد، یادواره‎های شهدا، برنامه‎های فرهنگی و جشن‎هایی در طول ایام دهه مبارک فجر در شهرستان کردکوی و روستاهای تابعه برگزار خواهد شد که منتظر حضور مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان در این مراسم هستیم.   

این آیین با حضور طهماسبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، علی نذیری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و جمعی از مدیران، مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول