اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

2 پروژه راهسازی در استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

امروز به مناسبت دهه فجر 2 پروژه راهسازی در تنگستان و دشتی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

2 پروژه راهسازی در استان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، پیش از ظهر امروز همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پروژه روکش آسفالت دور برگردان باغک جنوبی از توابع شهرستان تنگستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در آیین این مراسم مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک ایام الهی دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: خدا را شاکریم که این توفیق همراهمان شد تا در این روز یکی از پروژه‌های شهرستان تنگستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

علیرضا صفایی خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه انجام و از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

وی در ادامه بیان کرد: امید است با عنایت ویژه استاندار محترم مبنی بر تخصیص اعتبارات استانی برای پروژه‌های راه و شهرسازی شاهد تحولات چشمگیری در حوزه راه و مسکن استان باشیم.

آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم محور ناصری ـ شنبه

همچنین عملیات اجرایی قطعه دوم محور ناصری - شنبه شهرستان دشتی آغاز شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتی در آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم محور ناصری ـ شنبه افزود: این پروژه به طول پنج کیلومتر و اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی اجرا خواهد شد.

علیرضا پوررضا بیان کرد: محور ناصری ـ شنبه یکی از پروژه‌های حوادثی شهرستان است که برای تردد ایمن مردم منطقه زلزله‌زده در نقاط مورد نیاز اصلاح هندسی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: قطعه اول این مسیر به طول پنج کیلومتر بوده که با اعتبار 16 میلیارد ریال در دهه فجر سال 90 به بهره‌برداری رسید.

پوررضا بیان کرد: طول کل مسیر محور ناصری ـ شنبه 30 کیلومتر است که برای اجرای آن قریب به 150 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/66006/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول