اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان خبر داد

افتتاح 9 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در قوچان

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان گفت: همزمان با فرار رسیدن دهه فجر 9 پروژه عمرانی در آموزش و پرورش این شهرستان با اعتباری بالغ بر 30 هزار و 160 میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح 9 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در قوچان

علیرضا کلیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: یکی از اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران توسعه عدالت آموزشی برای تقسیم عادلانه فرصت‌های آموزشی در بین همگان است.

وی با اشاره به گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: قوچان در حال حاضر دارای 35 واحد شبانه‌روزی فعال با 2 هزار دانش‌آموز بوده که هنرستان تربیت‌بدنی بخشی از نیاز حوزه تعلیم و تربیت در پوشش تحصیلی است.

کلیدری تأکید کرد: همزمان با فرار رسیدن دهه فجر 9 پروژه عمرانی در اداره آموزش و پرورش قوچان با اعتباری بالغ بر 30 هزار و 160 میلیون ریال و مشارکت اداره‌کل نوسازی مدارس به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان این‌که هنرستان شبانه‌روزی تربیت‌بدنی حاج عزیزالله سنجری نخستین هنرستان تربیت بدنی در استان پس از مشهد است، اضافه کرد: این هنرستان با اعتباری بالغ بر 880 میلیون تومان در 2 طبقه با زیربنایی بالغ بر 2 هزار مترمربع به بهره‌برداری رسیده و با دارا بودن 9 کلاس و 16 اتاق، 160 هنرجو در آن مشغول به تحصیل هستند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان قوچان یادآور شد: یکی از شاخص‌های قوچان ورزش‌دوست بودن مردم آن است و هنرستان شبانه‌روزی تربیت‌بدنی با تامین نیاز فضای ورزشی در آینده به مجتمع کاملی تبدیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز باید رابطه عاطفی خود را با مدارس و مکان‌های احداثی خود حفظ کنند.

کلیدری گفت: آموزش و پرورش قوچان اقدام به ساخت مجتمع آموزشی ویژه دختران یتیم با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان کرده است که در ابتدای سال 93 به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول