اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش:

انقلاب اسلامی گفتمان نجات‌بخش دنیا است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: تمام دنیا به این اذعان دارند که تنها گفتمانی که می‌تواند دنیا را نجات دهد گفتمان انقلاب اسلامی ایران است.

انقلاب اسلامی گفتمان نجات‌بخش دنیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز سالار سردار آبنوش پیش از ظهر امروز در ششمین یادواره شهدای شهر بیدستان که در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار شد اظهار داشت: امروز تمام دنیا به این اذعان دارند که تنها گفتمانی که می‌تواند دنیا را نجات دهد گفتمان انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما و شما مدعی تشکیل تمدن اسلامی در دنیا هستیم ولی چهارده قرن پیش پیامبر بزرگ اسلام به دنیا آمد که در آن زمان شبه جزیره عربستان جزو عقب مانده‌ترین تمدن‌ها بود و دختران خود را زنده به گور می‌کردند.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: در زمان تولد پیامبر اکرم در امپراطوری ایران اتفاقاتی مانند خاموش شدن آتشکده، خشک شدن دریاچه ساوه و ترک خوردن کاخ مدائن رخ داد و تا زمانی که اسلام ظهور نکرده بود کسی متوجه ارتباط این اتفاقات با هم نمی‌شود و باز هم تا سال 57 کسی از ارتباط این اتفاقات با هم با خبر نبود.

آبنوش تصریح کرد: باید ارزیابی کرد که چه شد این انقلاب اسلامی در ایران رخ می‌دهد و باید اسلام از این نقطه از جهان منتشر شود و حکومت اسلامی از این نقطه به دنیا معرفی شود.

وی ادامه داد: تمام دنیا نیز به این اذعان دارند که تنها گفتمانی که می‌تواند دنیا را نجات دهد گفتمان انقلاب اسلامی ایران است.

آبنوش خاطرنشان کرد: از کنار این اتفاقات نمی‌توان بی تفاوت گذشت اسلام از دوباره در کنار ما متولد شده است و شما باید خود را در کنار مقداد و سلمان ببینید.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: برای قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی و شکرگزاری این نعمت بزرگ فقط در اطاعت از ولی امر مسلمین جهان تحقق پیدا می‌کند.

وی در ادامه گفت: انرژی هسته‌ای دیوار و نماد استقلال انقلاب اسلامی کشور ماست و همه دنیا می‌دانند که ما به دنبال سلاح‌های کشتار جمعی و هسته‌ای نیستیم.

وی در پایان خطرنشان کرد: کشورهای غربی و آمریکا هیچ گاه در باغ‌های خود را برای ما باز نخواهند کرد.

انتهای پیام/77008/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول