اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر خبر داد

برگزاری دوره آموزشی مدیریت پسماند در واحدهای صنعتی بوشهر

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر از برگزاری دوره آموزشی مدیریت پسماند واحدهای صنعتی توسط این شرکت با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت پسماند در واحدهای صنعتی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین خزان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این دوره با حضور 25 نفر از پرسنل واحدهای صنعتی در سالن اجتماعات سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را افزایش آگاهی مخاطبان در مدیریت پسماند واحدهای صنعتی دانست و بیان کرد: با توجه به لزوم آشنایی واحدهای صنعتی با مفاد قانون مدیریت پسماند و آیین‌نامه اجرایی آن از یک سو، همچنین اجرای ضوابط و مقررات زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از سوی دیگر، آشنا کردن واحدهای صنعتی با قوانین و مقررات موجود و نحوه مدیریت پسماند واحدهای خود از اهمیت بالایی برخوردار است.

خزان همچنین به تسهیلات این دوره برای واحدهای صنعتی اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری صورت گرفته بین شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان حفاظت محیط زیست تمام هزینه‌های این دوره توسط این دو نهاد تامین و دوره به صورت رایگان برای واحدهای صنعتی برگزار شد.

در این دوره شرکت‌کنندگان علاوه بر آشنایی با قوانین و مقررات، با نحوه تهیه فرم‌های خود اظهاری پسماندهای صنعتی و امحاء و دفع اصولی پسماندهای صنعتی آشنا شدند.

انتهای پیام/66006/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول