اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

7 هزار مشترک روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در حال حاضر بیش از 7 هزار مشترک روستایی از نعمت گاز طبیعی در استان اردبیل بهره‌مند هستند.

7 هزار مشترک روستایی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی صبح امروز همزمان با افتتاح پروژه‌های گازرسانی در مشگین‌شهر و خلخال اظهار داشت: در نخستین روز از ایام‌الله دهه فجر و همزمان با برگزاری جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اهالی 11 روستای شهرستان‌های خلخال و مشگین‌شهر به جمع مشترکین گاز طبیعی پیوستند.

وی توسعه پرشتاب شبکه‌گذاری در سطح مناطق روستایی اهالی روستاهای بیرق، قزل‌درق، وارث‌آباد، ارسون، شیخ جانلو، کهران، گرمخانه، گزاز، اسبو و اسکستان از توابع شهرستان خلخال و روستای کوربلاغ از توابع شهرستان مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال از گاز طبیعی را بیان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با اعلام خبر فوق یادآور شد: برای اتمام عملیات گازرسانی به این تعداد روستا در مجموع 56 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

خدایی با بیان اینکه گازرسانی به مناطق سردسیر روستایی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان است، عنوان کرد: هم اکنون بیش از 59 درصد از مناطق روستایی با بیش از 70 هزار انشعاب از گاز طبیعی بهره‌مند بوده و عملیات گازرسانی به 116 روستا نیز در دست اجرا است.

این مسئول با ابراز امیدواری از اجرای روند پرشتاب گازرسانی در سطح استان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری مسئولان ذیربط به زودی شاهد برخورداری تعداد بیشتری از مناطق محروم استان از این نعمت الهی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان سخنان خود با اشاره به افزایش برودت هوا از تمامی هموطنان، به ویژه اهالی خونگرم استان خواست تا با در نظر گرفتن اصل صرفه‌جویی و مصالح مادی خانواده در حفظ این سرمایه ملی تلاش کنند.

انتهای پیام/62007/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول