اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت مرکز آموزش بازرگانی

دوره الکترونیکی فروشندگی حرفه‌ای در قم برگزار می‌شود

به همت مرکز آموزش بازرگانی، دوره الکترونیکی فروشندگی حرفه‌ای و موثر به صورت مجازی در قم برگزار می‌شود.

دوره الکترونیکی فروشندگی حرفه‌ای در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مخاطبان در «دوره الکترونیکی فروشندگی حرفه‌ای و موثر» اصول حرفه‌ای‌گری در ارتباطات و مذاکرات فروش را می‌آموزند و با انواع تکنیک‌ها برای فروش بیشتر و موثرتر آشنا می‌شوند.

این دوره کاربردی آموزشی با نام «اصول و تکنیک‌های فروشندگی حرفه‌ای و موثر» نیز به مخاطبان معرفی شده است که معادل 16 ساعت آموزشی به صورت مجازی برگزار می‌شود و با توجه به برگزاری مجازی در این دوره، دسترسی 24 ساعته در کل هفته در هر زمان و هر مکان از طریق اینترنت برای مخاطبان وجود دارد.

اهداف برگزاری این دوره آموزشی شامل «آشنایی با اصول و فنون فروش حرفه‌ای»، «تسلط بر روش‌ها و ویژگی‌های فروش موثر»، «ارتباطات و مذاکرات موفق در فروش حضوری» و «مدیریت اعتراضات و نارضایتی‌های مشتری» است.

مهم‌ترین محتوای این دوره را خصوصیات فروشنده حرفه‌ای، مهارت‌های ارتباطی کادر فروش، نحوه صحیح آغاز فرآیند فروش، شناخت انواع نیازهای مشتری، مذاکره روی قیمت و مهارت‌های فروش، مدیریت اعتراضات مشتریان، روش‌های خاتمه فروش، نکات و مطالب تکمیلی مهم در مورد ترویج و ابزارهای پیشبرد فروش تشکیل می‌دهد.

مخاطبان این دوره، مدیران ارشد سازمان‌ها، مدیران بازاریابی و فروش سازمان‌ها، مشاوران بازاریابی و فروش و فروشندگان و توزیع‌کنندگان هستند.

گفتنی است، تدریس این دوره آموزشی را علی عیاری از مجرب‌ترین مشاوران و مدیر بازاریابی و امور مشتریان سازمان مدیریت صنعتی بر عهده دارد.

همچنین این مدرس برجسته تاکنون در زمینه‌های مدیریت بازاریابی، مدیریت توزیع و فروش، قیمت‌گذاری، بازاریابی استراتژیک، اصول و فنون موفقیت در فروش تدریس داشته است و از مهم‌ترین سوابق وی در این زمینه می‌توان به تاسیس دوره‌های بازاریابی سازمان مدیریت صنعتی در سال 1371 و تدریس دوره‌های بازاریابی و فروش از سال 1371 تا کنون در سازمان‌ها و موسسات معتبر اشاره کرد.

انتهای پیام/78005/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول