اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال ادارات بیرجند:

فینالیست‌های فوتسال کارکنان ادارات بیرجند"جام فجر" مشخص شدند

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان ادارات بیرجند"جام فجر" از صعود چهار تیم به مرحله پایانی این مسابقات خبر داد و گفت: در مسابقات فوتسال کارکنان ادارات بیرجند 32 تیم در قالب دسته یک و دو با یکدیگر رقابت می‌کنند.

فینالیست‌های فوتسال کارکنان ادارات بیرجند"جام فجر" مشخص شدند

علی دادگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و در راستای توسعه ورزش بین کارمندان و تأثیر آن بر ایجاد نشاط و نظم اجتماعی، مسابقات فوتسال لیگ کارکنان ادارات بیرجند برگزار شده است.

وی اذعان کرد: در این مسابقات 32 تیم شرکت دارند که 15 تیم در دسته یک و در دو گروه هفت و هشت تیمی به مصاف هم می‌روند و در دسته دو نیز 17 تیم در 2 گروه 8 و 9 تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال ادارات بیرجند"جام فجر" به راه‌یابی هشت تیم به نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات اشاره و تصریح کرد: در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات دسته دو مسابقات کارکنان ادارات بیرجند "جام فجر" 2 تیم فوتسال آموزش و پرورش و بانک ملی به مصاف هم رفتند که آموزش و پرورش با نتیجه 10 بر یک از سد بانک ملی گذشت.

دادگر ادامه داد: در بازی دوم دسته دو از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال ادارات بیرجند تیم فوتسال بانک سپه در مقابل بانک مهر اقتصاد صف‌آرائی کرد که موفق شد حریف را با نتیجه 2 بر صفر از دور رقابت‌ها خارج سازد.

وی با بیان اینکه بعد از 34 مسابقه برگزار شده در دسته یک این دوره از مسابقات چهار تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند، متذکر شد: در بازی نخست تیم فوتسال ورزش‌ و جوانان با تیم فوتسال مخابرات روبرو شد که ورزش و جوانان با نتیجه 2 بر یک از سد مخابرات بیرجند گذشت.

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال ادارات بیرجند"جام فجر" خاطرنشان کرد: در دومین بازی از سری مسابقات فوتسال کارکنان ادارات بیرجند در دسته یک دو تیم دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه بیرجند در مقابل هم ظاهر شدند که در پایان تیم دانشگاه علوم پزشکی با نتیجه شش بر چهار حریف را از میان برداشت.

دادگر به برگزاری دیدار فینالیست‌های مسابقات فوتسال کارمندان ادارات بیرجند گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: دیدار پایانی این مسابقات روز یکشبه 20 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود که در دسته دو تیم‌های فوتسال آموزش‌و پرورش و بانک سپه به مصاف هم می‌روند و در دسته یک این مسابقات نیز دو تیم دانشگاه علوم پزشکی و ورزش‌ و جوانان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول