اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار فارس صورت گرفت

بهره‌برداری از ایستگاه برق 63.2 کیلوولت شهر صدرا

با حضور استاندار فارس و مسئولان شرکت برق منطقه‌ای فارس ایستگاه 63.2 کیلوولت شهر صدرا به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ایستگاه برق 63.2 کیلوولت شهر صدرا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر صدرای شیراز صبح امروز با حضور استاندار فارس و مسئولان شرکت برق منطقه‌ای استان فارس ایستگاه 63.2 کیلوولت شهر صدرا به بهره‌برداری رسید.

این ایستگاه با هزینه 70 میلیارد ریال و نصب دو ترانسفورماتور 63.2 هر کدام با ظرفیت 40 مگاولت آمپر و به منظور پایداری ولتاژ منطقه و افزایش اطمینان شبکه و کاهش خاموشی‌های ناشی از حوادث احداث شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس در آیین افتتاح این ایستگاه از افتتاح 10 پروژه برق‌رسانی در استان‌های فارس و بوشهر با صرف هزینه 16 میلیارد و 310 میلیون تومان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی سه پروژه مهم برق‌رسانی با اعتبار 27 میلیارد و 500 میلیون تومان نیز در دهه فجر امسال شروع می‌شود که شامل ایستگاه 63 کیلوولت جهرم چهار با اعتبار 10 میلیارد تومان، ایستگاه 63 کیلوولت گویم با اعتبار 10 میلیارد تومان، خط 63 کیلوولت سیمکان با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

محمدرضا مشفقیان در ادامه از افتتاح پروژه‌های کنگان، لامرد، ششده فسا و توسعه پست 63 کیلوولت شیراز در دهه فجر امسال خبر داد.

در ادامه استاندار فارس دستاوردهای صنعتی کشور از جمله ساخت نیروگاه‌های برق توسط متخصصان بومی و بدون نیاز به مشاوره و دخالت خارجی را مرهون انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: در گذشته حتی تعمیر و نگهداری این پروژه‌ها بدون دخالت کشورهای خارجی میسر نبود و این دستاوردهای بزرگ توسط مهندسان ایرانی قابل ستایش است.

محمد احمدی همچنین بارش برف‌های اخیر را آزمون خوبی برای مسئولان اجرایی این استان دانست و گفت: در مشکلات پیش آمده در بارش‌های اخیر بسیاری از ضعف‌های ارگان‌های مختلف هویدا شد و تلاش برای رفع این مشکلات از مواهب این بارش‌ها بود.

وی اضافه کرد: به طور یقین یکی از زیربناهای مهم و اساسی صنعت هر منطقه، برق است و افتتاح و احداث چنین پروژه‌هایی می‌تواند به صنایع کمک کند.

انتهای پیام/2448/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول