اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 14 ساعت بارش برف

هیچ‌گونه قطعی برق در خراسان‌جنوبی رخ نداده است

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت برق خراسان جنوبی گفت: بعد از گذشت 14 ساعت از بارش برف در استان و با توجه به رصد شبکه‌های برقی تا‌کنون هیچ اتفاقی در سطح شهرستان‌های استان گزارش نشده و تمامی شبکه‌ها در حال تامین برق هستند.

هیچ‌گونه قطعی برق در خراسان‌جنوبی رخ نداده است

هادی منصوریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بارش برف به عنوان یک نعمت الهی نوید خوبی برای کشاورزان منطقه و همچنین شهروندان استان به همراه دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی شبکه‌های برقی استان رصد شده و تا‌کنون هیچ اتفاقی در سطح شهرستان‌های استان گزارش نشده و تمامی شبکه‌ها در حال تامین برق است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت برق خراسان جنوبی اذعان داشت: با توجه به بارش برف که از شب گذشته در استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد ستاد بحران به صورت همزمان در تمامی شهرستان‌های استان تشکیل و تمامی شهرستان‌ها دارای وضعیت عادی برق گزارش شده است.

منصوریان با بیان این‌که در تمامی شهرستان‌ها خودرو امداد برق مستقر شده است، گفت: در شهرستان‌های بیرجند و قاین هرکدام سه خودرو امداد برق و دو دستگاه بالابر و در تمامی شهرستان‌ها یک خودرو امداد و یک دستگاه بالابر برای جلوگیری از اتفاقات برق مستقر شده است.

وی با اشاره به این‌که امدادگران در محل توزیع شبکه‌های برق شهرستان‌ها مستقر شده‌اند، افزود: در حال حاضر 33 امدادگر در ارتباط با جلوگیری از اتفاقات برق در سراسر استان آماده امدادرسانی به شهروندان هستند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت برق خراسان جنوبی یادآور شد: شهروندان می‌توانند هرگونه اتفاق و قطعی برق را با شماره تلفن 121 در میان گذاشته تا هر چه سریع‌تر نسبت به رفع نقص برق اقدام شود.

منصوریان ادامه داد: شبکه برق از طریق سیستم مانیتورینگ تحت کنترل بوده و اتفاقات برق از طریق سیستم دیسپاچینگ قبل از گزارشات مردم به ما منتقل و در ارتباط با رفع نقص برق اقدامات لازم در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی هیچ‌گونه مشکلی برای تامین برق مشاهده نمی‌شود حتی بیش از چهار برابر برق اضافه بوده که به استان‌های مجاور منتقل می‌شود.

انتهای پیام/69017/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول