اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

توسعه کشاورزی و دامداری زمینه حل مشکلات بشرویه است

فرماندار بشرویه گفت: باید تلاش در راستای رفع مشکلات کشاورزی و دامداری را در اولویت قرار دهیم چرا که در این صورت بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

توسعه کشاورزی و دامداری زمینه حل مشکلات بشرویه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرماندار بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد در جمع اهالی روستای جوزردان در رابطه با مشکلات مطرح شده از سوی مردم این روستا از جمله مشکلاتی چون راه و جاده، روشنایی قسمت قبرستان روستا، مشکل دفع زباله، امکانات ورزشی و مجوز دهیاری اظهار داشت: رفع تمام مشکلات این روستا اعتبارات بسیار با‌لایی را در حدود اعتبارات یک ساله شهرستان را می‌طلبد.

وی تقاضاهای زیاد اهالی روستا را مبتنی بر این دانست که وجود انقلاب این امید را در دل آنان به وجود آورده است که به برکت انقلاب اسلامی و همت مسئولان امکان رفع تمام مشکلات این روستا وجود دارد.

فرماندار بشرویه از اهالی این روستا خواست تا دوران قبل و بعد از انقلاب را با هم مقایسه کنند، افزود: در دوران قبل از انقلاب ما حتی بسیاری از مایحتاج زندگی را نداشتیم.

وی خاطر نشان کرد: به لطف خداوند امروز در روی کره خاکی تنها کشور ایران اسلامی است که به معنای واقعی کلمه جمهوری اسلامی در آن معنا و احکام خدا در آن اجرا می‌شود و در رأس آن ولایت فقیه مردم را هدایت و رهبری می‌کنند.

مهدی‌نژاد به پیشرفت در تمام زمین‌های پزشکی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی اشاره کرد و این پیشرفت‌ها را غیرقابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب دانست.

فرماندار بشرویه ضمن اشاره به خواسته‌های اهالی روستا بیان کرد: توقعات مردم به جا است و باید مرتباً به تمامی نیازمندی‌ها پاسخ مثبت داده شود.

مهدی‌نژاد رفع مشکلات مردم را در آینده‌ای نزدیک ممکن دانست و گفت: با توجه به هدایت و رهبری درست مقام معظم رهبری در تمامی امور و تلاش تمامی مسئولان و حرکت در مسیر رهبری بسیاری از مسائل در زمانی کوتاه حل می‌شود.

انتهای پیام/22482/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول