اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان خلیل‌آباد خبر داد

دیدار با 280 خانواده شهید و ایثارگر در خلیل‌آباد

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل‌آباد از دیدار مسئولان این شهرستان با 280 خانواده شهید و ایثارگر در ایام دهه فجر خبر داد.

دیدار با 280 خانواده شهید و ایثارگر در خلیل‌آباد

جواد زارع‌پور در حاشیه برگزاری یادواره 11 شهید روستای کلاته شادی از توابع این شهرستان که دوشنبه شب در مسجد این روستا برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد گفت: برگزاری یادواره شهدا درس چگونه زندگی کردن و شکر نعمات خدا را به انسان یاد می‌دهد.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی انجام شده به مناسبت ایام دهه مبارک فجر مسئولان با 280 خانواده شهید و ایثارگر این شهرستان دیدار خواهند داشت.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل‌آباد در ادامه از برگزاری یادواره شهدای روستای مهدی‌آباد و جعفرآباد در هفته آینده خبر داد.

به گزارش فارس، در مراسم یادواره 11 شهید روستای کلاته شادی که فرماندار و مسئولان شهرستان، فرماندهان نیروهای انتظامی و نظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، محسن دلبری راوی جبهه‌های جنگ در دوران دفاع مقدس، به نقل خاطراتی از آن ایام پرداخت.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول