اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین:

استقلال، هدیه انقلاب به مردم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین گفت: امروز در دنیا فقط یک کشور از لحاظ سیاسی مستقل است که آن کشور هم ایران اسلامی است و این هدیه انقلاب اسلامی به مردم ایران است.

استقلال، هدیه انقلاب به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی صبح امروز نشست هیئت عاشقان ولایت سپاه ناحیه امام حسین (ع) بویین زهرا با اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از انقلاب پیامبر (ص) با فاصله زمانی 1400 ساله است.

این مسئول گفت: امروز انقلاب اسلامی مسیر انقلاب پیامبر اکرم (ص) را می‌پیماید.

وی در ادامه افزود: انقلاب پیامبر (ص) دو مرحله داشت؛ مرحله اول که 13 سال طول کشید و در مکه بود که این مرحله، مرحله کادرسازی و تربیت نیروهای انقلابی بود و مرحله دوم پس از هجرت به مدینه و به مدت 10 سال بود که اولین کار پیامبر در آغاز این مرحله تشکیل حکومت اسلامی بود.

معبودی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مانند انقلاب پیامبر دو مرحله داشت، مرحله اول از سال 1342 تا سال 1357 به مدت 15 سال، که این مرحله تربیت نیروهای انقلابی بود و در این مدت نیروهای انقلابی مانند مقام معظم رهبری، شهید بهشتی، شهید مطهری و ... پرورش یافتند و مرحله دوم در سال 1357 بود که اولین کار امام (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل حکومت اسلامی بود.

وی وجه تشابه دیگر انقلاب اسلامی با انقلاب پیامبر را توطئه دشمنان برشمرد و افزود: پس از حکومت اسلامی در زمان پیامبر، دشمنان حتی یک لحظه پیامبر را رها نکردند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم دشمنان هر روز توطئه جدیدی را به کار می‌برند و حکومت اسلامی را حتی لحظه‌ای رها نمی‌کنند.

معبودی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران گرفتار ستمگرانی بودند که در برابر مردم خود ظالمانه برخورد می‌کردند ولی در برابر بیگانگان غلام حلقه به گوش بودند و از لحاظ سیاسی به شدت وابسته به آمریکا بودند عنوان کرد: امروز در دنیا فقط یک کشور از لحاظ سیاسی مستقل است که آن کشور هم ایران اسلامی است و این هدیه انقلاب اسلامی به مردم ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، انقلاب اسلامی را نعمتی عظیم برشمرد و خاطرنشان کرد: جهاد، اخلاص و استقامت، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند که ادامه حفظ انقلاب هم بستگی به تقویت این سه عامل مهم دارد.

انتهای پیام/2667/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول