اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عباس‌آباد خبر داد

کمبود دارو در مراکز درمانی عباس‌آباد مازندران

فرماندار عباس‌آباد با اشاره به اینکه در مراکز درمانی عباس‌آباد ویزیت بیماران انجام می‌شود، گفت: با کمبود دارو در این شهرستان مواجه هستیم.

کمبود دارو در مراکز درمانی عباس‌آباد مازندران

 سید امیر حسینی‌جو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عباس‌آباد درباره آخرین وضعیت مناطق بحران‌زده این شهرستان از تخریب 200 واحد مسکونی، تجاری، صنعتی، دامداری و کشاورزی خبر داد و گفت: این واحدها از 30 تا 100 درصد خسارت دیدند.

وی با اعلام اینکه یک شرکت بزرگ تولیدی پوشاک در این شهرستان به میزان 100 درصد تخریب و دچار خسارت شد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی خسارت‌های وارده در شرایط فعلی بین 7 تا 10 میلیارد تومان بوده است.

فرماندار عباس‌‌‌آباد با اشاره به اینکه تاکنون 80 درصد راه‌های روستایی این شهرستان باز شده است، گفت: در محورهای کناره همچنان با مشکل تردد مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه افت فشار گاز در این شهرستان محسوس است، درباره باز و یا بسته بودن ادارات و نهادها در این شهرستان گفت: ادارات و شهرستان‌های که راه دسترسی برای آنها باز بود، بازگشایی شدند اما بعضی از ادارات امکان ورود به آنجا وجود نداشت بسته است.

حسینی‌جو از وصل شدن 90 درصد برق مناطق در این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت ورود تجهیزات امدادی و خودروهای لجستیکی ظرف 10 روز آینده در این شهرستان شرایط به حالت عادی باز می‌گردد.

وی اقلام مورد نیاز برای خروج از بحران را خودروهای لجستیکی، بیل مکانیکی، ماشین‌های کمک‌دار، کنسرو، نان، آب معدنی، چکمه، لباس‌های بادگیر برشمرد و تصریح کرد: در مراکز درمانی ویزیت بیماران انجام می‌شود اما با کمبود دارو مواجه هستیم.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول