اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج هنرمندان بیرجند:

قلم هنرمند فتنه‌های امروز دشمنان را خنثی می‌کند

مسئول کانون بسیج هنرمندان بیرجند گفت: امروزه هنرمندان بسیجی با قلم خود می‌توانند دشمنان را از قدرت کشور مأیوس کنند.

قلم هنرمند فتنه‌های امروز دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی؛ حسین عباس‌زاده در گردهمایی خواهران بسیجی هنرمند خراسان جنوبی اظهارداشت: امروز هنرمندان به‌عنوان جلوه‌های زیبای انقلاب و طبیعت سهم ارزشمندی در بیان‌ کردن فرهنگ و تمدن اسلامی دارند.

وی با اشاره به شخصیت شهید چمران در نگارش آثار ادبی تصریح کرد: از آغاز انقلاب‌ اسلامی شخصیت شهید چمران جوششی در جوانان از جبهه آیات قرآن ایجاد کرد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان بیرجند افزود: آیات قرآن‌ کریم و الهامات این کتاب آسمانی، زندگی پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) مصداق آثار هنری هنرمندان بسیجی است.

عباس‌زاده ادامه داد: تنوع رشته‌های هنری این نوید را به هنرمندان می‌دهد که در مجموع کانون هنرمندان حلقه‌های شجره طیبه صالحین را در هر زیر شاخه هنری فعال کند.

وی اذعان داشت: بسیج هنرمندان رویکرد سالم‌سازی تولید آثار هنری را در دستور کار خود قرار داده تا افراد هنرمند این کانون آثار خوب و ارزشمندی را به جامعه ارائه کنند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان بیرجند با اشاره به حضور خواهران هنرمند بسیجی در فعالیت‌های هنری افزود: در سال گذشته خواهران بسیجی هنرمند در بازسازی واقعه غدیر و برپایی نمایشگاه‌ها نقش مؤثری را ایفا کردند.

عباس‌زاده از برگزاری یادواره شهدای بیرجند در سال آینده خبر داد و گفت: در سال‌جاری خواهران هنرمند بیرجندی در برپایی واقعه عاشورا و خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) نقش مؤثری ایفا کردند.

وی افزود: رویکرد بهسازی فعالیت‌های فرهنگی در همه زمینه‌ها، کرامت خانواده و انتقال فکر و اندیشه اسلامی به جامعه باید بیش‌تر محور حلقه‌های صالحین قرار بگیرد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان بیرجند با بیان این‌که امروزه هنرمندان بسیجی در خنثی‌کردن نقشه‌های دشمنان نقش مهمی دارند، تصریح کرد: امروز هنرمند است که با قلم خود می‌تواند قدرت کشور را به دشمنان دهد.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: بسیجیان باید با کمک و هم‌یاری برنامه‌ دینی، انقلابی و اسلامی و جامعه ساز را در جامعه پیاده کنند تا به آن هدف اصلی بسیج و انقلاب برسیم.

وی سرمایه‌های انقلاب اسلامی را نیروی بسیجی، تفکر، روحیه بسیجی در جامعه و جوانان مخلص دانست و یادآور شد: شما هنرمندان با قلم و تولید آثار هنری خود باید جامعه را تحت تأثیر قرار دهید.

مسئول کانون بسیج هنرمندان بیرجند افزود: ما در کانون بسیج هنرمندان از آثار و تولیدات هنری هنرمندان استقبال می‌کنیم و سازمان بسیج هنرمندان درصدد تشکیل انجمن‌های مختلفی در زمینه‌های گسترده هنری است.

گفتنی است این نخستین گردهمایی خواهران بسیجی هنرمند خراسان جنوبی در سال‌جاری بود که در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان پردیس باهنر امام سجاد(ع) برگزار شد.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول