اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اظهارات سخیف آمریکایی‌ها ارزشی برای پاسخگویی ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اظهارات سخیف سران آمریکا درباره ایران ارزشی برای پاسخگویی ندارد.

اظهارات سخیف آمریکایی‌ها ارزشی برای پاسخگویی ندارد

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: ایران اسلامی طی سال‌های اخیر در موارد متعدد و مختلف برای حفظ حقوق و استقلال خود با مانع‌تراشی‌ها و تهدیدها و توطئه‌های کشورهای غربی مواجه بوده است.

وی تصریح کرد: کشورهای زورگوی غربی به‌ویژه سران کاخ سفید برای اینکه مانع از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی شوند، توطئه‌های مختلفی را علیه ما طراحی و اجرا کرده و حتی از به‌راه‌انداختن جنگی 8 ساله فروگذاری نکردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت افزود: ملت ایران که 35 سال قبل با رهبری امام خمینی (ره) برای سرنگونی رژیم ستمشاهی مبارزات گسترده‌ای انجام دادند طی این مدت توطئه‌های بسیاری را تجربه کرده و در مقابل آنها با قدرت ایستادگی کرده‌اند.

کوثری با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا و استفاده از عباراتی چون "گزینه نظامی در برابر ایران همچنان روی میز قرار دارد" گفت: این اظهارات سخیف ارزش پاسخگویی ندارد و سال‌هاست که آمریکایی‌ها از چنین تهدیدهای پوچی استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به هشدارهای رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم، گفت: رفتار سران کاخ سفید نشان‌دهنده این است که عدم اعتماد ملت‌های مستقل مانند مردم ایران به آمریکایی‌ها بسیار جدی و به واسطه رفتار‌های مغرضانه خود آنهاست.

کوثری تاکید کرد: ما از ابتدا هم می‌دانستیم که آمریکایی‌ها به دنبال اجرای توافقات ژنو و عمل به تعهداتی که بر عهده گرفتند، نیستند و همچنان رفتار مغرضانه خود علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران را ادامه می‌دهند.

وی در پایان گفت: با وجود تمام مانع‌تراشی‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب، این رفتارها تاثیری در عزم و اراده مردم ایران نداشته و تهدیدهای اخیر نیز با قدرت از سوی مردم ما پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام/2302/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول