اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر خبر داد

تصویب 7 رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر از تصویب 7 رشته جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

تصویب 7 رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

محمودرضا اسفندیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: با تصویب شورای گسترش آموزش عالی 7 رشته جدید تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر افزوده شد.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته 5 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و دو رشته در مقطع کارشناسی (یک رشته کارشناسی پیوسته و یک رشته کارشناسی ناپیوسته) به تصویب شورای گسترش آموزش عالی رسید.

این مسئول ادامه داد: از این پس با تصویب رشته‌های آموزش و بهسازی منابع انسانی، مهندسی کشاورزی – اصلاح نباتات، مهندسی برق – الکترونیک، مهندسی عمران – مهندسی آب و مهندسی عمران – مهندسی سازه در مقطع کارشناسی ارشد، علاقه‌مندان می‌توانند در این واحد دانشگاهی به تحصیلات خود ادامه دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر تاکید کرد: در رشته مهندسی پزشکی – بیومکانیک در مقطع کارشناسی پیوسته و رشته مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید – ماشین‌ابزار در مقطع کارشناسی ناپیوسته، دانشجو می‌پذیرد.

اسفندیار با اشاره به افق چشم‌انداز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این واحد دانشگاهی، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های دانشگاهی در کل کشور مطرح است در تلاش هستیم که برای دستیابی به توسعه همه‌جانبه و تبدیل شدن به برندی بین‌المللی گام برداریم.

وی تاکید کرد: سعی داریم ضمن پرورش متخصصان و کارآفرینان توانمند در جامعه، با بهره‌گیری از تمام توان خود، به عنوان برندی جهانی و بین‌المللی مطرح شده و بار دیگر توان علمی متخصصان ایرانی را به جهانیان اثبات کنیم.

اسفندیار گفت: اقدامات اساسی برای تصویب رشته‌های جدید و پرطرفدار در حال انجام بوده و در آینده‌ای نزدیک، تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی این واحد افزایش خواهد یافت.

قابل ذکر است؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با بیش از 38 هزار دانش‌آموخته هم‌اکنون دارای 6 دانشکده مصوب و آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد اسلامشهر به عنوان بزرگ‌ترین آموزشکده فنی و حرفه‌ای در کشور، دارای 303 عضو هیئت علمی تمام وقت، 86 کارگاه و آزمایشگاه تخصصی، 10 سایت تخصصی رایانه و ... است که نزدیک به 29 هزار دانشجوی فعال در بیش از 100 رشته در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/2302‌/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول