اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان:

خدمت به مردم بهترین راه برای خدمت به انقلاب است

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه خدمت کردن به انقلاب تلاش جهادی می‎خواهد، گفت: خدمت به مردم بهترین راه برای خدمت به انقلاب اسلامی محسوب می‎شود.

خدمت به مردم بهترین راه برای خدمت به انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی صبح امروز در جمع طلاب و بسیجیان شهرستان گرگان اظهار داشت: مسئولان باید در راستای کارهای حماسی و جهادی گام بردارند چراکه پیام مقام معظم رهبری به آحاد مردم تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بوده است.

وی از خدمتگزاران مردم خواست تا در هدفمند کردن وظایف خود برنامه‎ریزی داشته باشند و تصریح کرد: مسئولان باید خودشان را با اهداف انقلاب تطبیق دهند، انقلاب اسلامی به مثابه قطاری است که اگر کسی غیر از اهداف انقلاب داشته باشد باید از آن پیاده شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان بارزترین توصیه انقلاب را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: خدمت باید اولویت باشد نه داعیه ریاست بر مردم، چنانچه امام راحل با شخصیت معنوی، علمی و جایگاه اجتماعی که داشتند خود را خادم ملت خواندند و این مهم باید درسی برای مسئولان نظام دینی باشد.

ریاحی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با گفتمان دینی و اسلام ناب توانست باطل و طاغوت را از بین ببرد، یادآور شد: این وعده الهی است و هر کس در این مسیر حرکت کند قطعا به پیروزی و رستگاری خواهد رسید.

وی ادامه داد: پیام انقلاب اسلامی؛ پیروزی بر طاغوت و ایادی آن همچنین شکست تفکر لیبرالیستی، مارکسیستی، کمونیستی و همه تفکرات الحادی بود.

دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب است

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه وحدت مهمترین عامل پیروزی است، ابراز داشت: مردم در سال 1357 با وحدتی راسخ، یکدل و همنوا و با تاسی به آیه «واعتصموا باحبل‎الله جمیعا ولا تفرقوا» در مقابل دشمنان ایستادند.

ریاحی ادامه داد: رهبری پیامبرگونه امام راحل که نشات گرفته از دستورات دینی و قرآن بود توانست بر دل‌های مردم رسوخ کند و نظام اسلامی را بر پایه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تشکیل دهد.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اهداف انقلاب است، خاطرنشان کرد: نسل جوان جامعه باید بداند این انقلاب در چه شرایطی به پیروزی رسید، چه تعداد شهید برای تحقق آن خون خود را نثار کردند و با چه هجمه سهمگینی توانست به پیروزی برسد.

ریاحی گفت: برگزاری جشن‎های انقلاب، همایش‎ها، سخنرانی‎ها، نوشتن مقالات، ساخت فیلم توسط هنرمندان، اطلاع‎رسانی در رسانه‎ها همه و همه باید با اولویت تبیین اهداف انقلاب برای جامعه به ویژه نسل جوان باشد.

انتهای پیام/83001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول