اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

فعالان موسسات قرآنی رامهرمز تجلیل شدند

در مراسمی با حضور مردم و مسئولان شهرستانی، از فعالان موسسات و خانه‌های قرآنی رامهرمز تجلیل شد.

فعالان موسسات قرآنی رامهرمز تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، امام جمعه رامهرمز صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان موسسات و خانه‌های قرآن این شهرستان، پیرامون نقش قرآن در جامعه اظهار کرد: هم‌نشینی با قرآن به معرفت، علم، تقوا و ایمان انسان اضافه خواهد کرد و عیب‌ها را از انسان دور  می‌سازد.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل موسوی افزود: دوستی با قرآن از بهترین دوستی‌ها در این دنیاست و قرآن فقط مردم را به راهی که به خدا وصل شوند هدایت می‌کند.

وی تصریح کرد: مهمترین نعمت انسان، کمال است که با قرآن می‌توان به نهایت کمال، ترقی، تعامل و هدایت رسید.

امام جمعه رامهرمز همچنین ابراز داشت: بنا به تفسیر قرآن این روح است که جاودانه بوده و اگر قرآن نبود جاودانگی روح مبهم می‌ماند.

وی در ادامه با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، وحدت مردم را مهمترین عامل در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: فجر با وحدت تحقق یافت و به پیروزی رسید و با وحدت ادامه یافت و امروز در هر پست و مقامی هستیم باید عامل وحدت باشیم.

موسوی خاطرنشان کرد: برای تداوم انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم مردم را راضی نگه داریم و نارضایتی مردم اول گرفتاری‌هاست و رضایت مردم و خانواده شهدا رضایت خداوند است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، در پایان این مراسم از 20 نفر از حافظان و فعالان موسسات و خانه‌های قرآن این شهرستان با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/72012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول