اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

انتقال آب سد رئیسعلی دلواری به اراضی کشاورزی بندر ریگ

استاندار بوشهر گفت: انتقال آب سد رئیسعلی دلواری به اراضی کشاورزی بندر ریگ از برنامه‌های مهم برای رونق کشاورزی در بندر ریگ و شهرستان گناوه است.

انتقال آب سد رئیسعلی دلواری به اراضی کشاورزی بندر ریگ

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی سالاری دوشنبه شب پس از حضور در مراسم افتتاح چند پروژه عمرانی در گناوه در جمع مسئولان اجرایی این شهرستان حاضر شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری گناوه اظهار داشت: این شهرستان با وجود ظرفیت‌های عمده اقتصادی سالانه میزبان مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور است و در ایام نوروز نیز یکی از مهمانپذیرترین شهرهای استان بوشهر است.

استاندار بوشهر با تبریک دهه فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌های استان است و ادارات و دستگاه‌های مختلف باید این قابلیت‌های را در ایام دهه فجر معرفی کنند.

سالاری، قابلیت‌های شهرستان گناوه را برشمرد و گفت: گناوه با داشتن مزیت‌های مختلف جاذبه‌های فراوانی برای مردم و گردشگران دارند که لازم است در ساخت هتل و اقامتگاه‌های اسکان گردشگران تلاش شود تا شاهد افزایش ماندگاری گردشگران باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر فعال‌تر شدن سازمان‌های مردم نهاد در شهرهای مختلف استان بوشهر تاکید کرد و گفت: مسئولان باید با مشارکت دادن سازمان‌های مردم نهاد در طرح‌ها و برنامه‌های خود ضمن اینکه زمینه فعال کردن آنها فراهم اشتغال برای گروه‌های مختلف را مشخص کنند.

استاندار بوشهر بر توجه به جذب سرمایه گذار برای تسریع در اجرای طرح‌های مختلف به ویژه طرح‌های گردشگری و آبزی‌پروری تاکید کرد و گفت: جاذبه‌های گوناگونی که گناوه دارد با مشارکت سرمایه گذاران توسعه می‌یابد و زودتر به ثمر می‌رسد.

سالاری بر توجه به زیرساخت‌های شهری گناوه تاکید کرد و گفت: امسال برای توسعه مبلمان شهری و ایجاد زیرساخت‌های لازم شهری امسال 80 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی سامانه 111 در استانداری بوشهر متذکر شد: این سامانه ضمن اینکه به شکایت‌ها و درخواست مردم رسیدگی می‌کند مطالبات مردم پیگیری و پاسخگوی مشکلات مردم است.

وی از انتقال آب سد رئیسعلی دلواری به اراضی کشاورزی بندر ریگ خبر داد و اذعان داشت: با انتقال آب سد رئیسعلی دلواری زمینه رونق کشاورزی در بندر ریگ فراهم می‌شود.

انتهای پیام/66006/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول