اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی عنوان کرد

تلاش نیروهای امدادی برای شکستن محاصره برف در آبکنار انزلی

فرماندار انزلی گفت: تلاش تمام نیروهای امدادی، خدماتی و بسیج برای بازگشایی روستای آبکنار انزلی و شکستن محاصره برف در آن ادامه دارد.

تلاش نیروهای امدادی برای شکستن محاصره برف در آبکنار انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی به دلیل بارش سنگین برف در روستای آبکنار راه ارتباطی این مسیر از آغاز بارش برف مسدود شده و مردم آن در محاصره برف قرار گرفتند.

فرماندار انزلی صبح امروز در جریان بازدید از وضعیت مسیر روستای کپورچال به آبکنار انزلی به خبرنگار فارس اظهار کرد: شب گذشته تمام تلاش‌ها برای بازگشایی مسیر انزلی به رضوانشهر صورت گرفت اما اکنون به دلیل بارش برف این مسیر نیمه مسدود است و تردد به کندی صورت می‌گیرد.

سعادتمند داودی، با بیان اینکه نیروهای امدادی در تلاش برای بازگشایی مسیر روستای آبکنار هستند، تصریح کرد: نیروها خود را در مسیر کپورچال به آبکنار به روستای خمیران رساندند.

وی افزود: شدت بارش برف به حدی است کارها به کندی انجام می‌شود و بارش بیش از دو متر برف در روستای آبکنار بازگشایی مسیر را با کندی مواجه می‌کند.

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه تلاش‌ها موجب برطرف شدن برخی قطعی‌های برق، آب و گاز شده است، متذکر شد: در تماس با استاندار قرار شده تا از مسیر ضیابر به طرف رضوانشهر خود را به روستای آبکنار برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است بتوانیم امروز مسیر روستای آبکنار را بازگشایی کنیم و مردم نگران نباشند.

انتهای پیام/2300/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول