اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

کولاک، یخبندان و کاهش دید در محورهای ارتباطی استان زنجان

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان از وجود کولاک، یخبندان و کاهش دید در محورهای ارتباطی استان زنجان خبر داد.

کولاک، یخبندان و کاهش دید در محورهای ارتباطی استان زنجان

مسعود خوشکام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بارش برف در برخی محورهای استان زنجان همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در محور زنجان به میانه بارش برف همچنان ادامه دارد، افزود: رانندگان برای عبور از این محور خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به کولاک شدید در محورهای خدابنده به همدان، زنجان به طارم و سلطانیه به خدابنده کولاک شدید و کاهش دید وجود دارد.

این مسئول با توصیه به رانندگان در عبور از محورهای برفگیر استان گفت: رانندگان برای عبور از مناطق برفگیر خودروهای خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

خوشکام با اشاره به ناپایدار بودن وضعیت جوی استان زنجان اظهار کرد: رانندگان پیش از آغاز سفر با ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی 1000241141 و یا تماس با شماره 7272027 از وضعیت راه‌های استان آگاهی پیدا کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ضمن اینکه از رانندگان خواست در سفرهای خود به مناطق کوهستانی و برفگیر از زنجیر چرخ استفاده کنند، یادآور شد: رانندگان برای اینکه سفر مطمئنی داشته باشند، پیش از سفر از سلامت سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/2308/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول