اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آبنوش تأکید کرد

ضرورت عمل‌گرایی در معرفی گفتمان انقلاب

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بر ضرورت عمل‌گرایی در معرفی گفتمان انقلاب اسلامی تأکید کرد.

ضرورت عمل‌گرایی در معرفی گفتمان انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، سردار سالار آبنوش امشب در جمع پایوران سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز اظهار داشت: انقلاب اسلامی عزت بسیار زیادی دارد و باید به عنوان یک هدیه از طرف خداوند به آن نگاه کنیم.

وی با تبریک ایام‌الله دهه فجر بیان داشت: خداوند وقتی بخواهد به یک ملت نعمتی عطا کند کارگزاران و مسئولان پاک و خدمتگزار در بین آنها قرار می‌دهد و به همین دلیل است که جامعه اسلامی به وجود پیامبر اکرم (ص) افتخار می‌کند و ما نیز باید با این نگاه به مسیر درخشان انقلاب نگاه کنیم.

آبنوش با بیان خاطراتی از فرماندهان جنگ و رفتار آنها با رزمندگان اسلام، خاطرنشان کرد: ما باید سپاسگزار این نعمت انقلاب اسلامی باشیم اما نه با حرف زدن بلکه با رفتار با مردم و اطرافیان باید ترجمه واقعی انقلاب بوده و اسلام را بیش از پیش معرفی کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: برای معرفی انقلاب و اسلام به مردم باید مسئولان و خدمتگزاران واقعی نظام که رفتار و عملکرد آنها ترجمه درست انقلاب است را به مردم معرفی کنیم.

آبنوش تصریح کرد: باید سپاسگزار خداوند باشیم چراکه یکی از بهترین بندگان خدا در حال حاضر و بعد از امام زمان (عج) یعنی مقام معظم رهبری اداره حکومت اسلامی را بر عهده دارند.

وی در ادامه گفت: سئوالات زیادی در مورد توافق ژنو می‌شود که آیا این توافق به ضرر انقلاب و نظام است یا به نفع انقلاب اما باید گفت که این توافق از این نظر که دنیا بفهمد ما اهل جنگ و خونریزی نیستیم دستاورد خوبی است ولی در مورد مفاد توافق ژنو مسئولان نظام باید صادقانه حقایق را برای مردم بازگو کنند.

این مسئول در پایان گفت: همه ما باید در این مورد به مردم آگاهی بدهیم چراکه انرژی هسته‌ای نماد استقلال ماست و دشمنان این نظام هم استقلال ما را هدف گرفته‌اند.

انتهای پیام/77008/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول