اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی دماوند:

پروژه کتابخانه مرکزی دماوند سال آینده از سر گرفته می‌شود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند گفت: پروژه کتابخانه عمومی مرکزی شهرستان دماوند که توسط خیر کتابخانه‌ساز آغاز شده است، از سال آینده از سر گرفته می‌شود.

پروژه کتابخانه مرکزی دماوند سال آینده از سر گرفته می‌شود

حسین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد: طبق آخرین توافقات انجام گرفته، مقرر شد تا شهرداری دماوند با در اختیار قرار دادن راه و جاده دسترسی این کتابخانه، در آغاز به کار مجدد این پروژه همکاری داشته باشد.

وی اضافه کرد: پس از تکمیل این پروژه که تا پایان سال آینده انجام می‌شود، تجهیز و تزریق کتاب و نیروی انسانی و در کل‌ مدیریت آن، توسط نهاد کتابخانه‌‌های عمومی انجام می‌شود.

برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در دماوند کم‌‌رنگ شده است

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند همچنین در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های کتاب که در چند سال اخیر در دماوند کم‌‌رنگ شده است، اظهار کرد: به دلیل نبود مکان مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان دماوند، ناشران و توزیع‏‌کنندگان کتاب با عدم سودآوری مواجه بودند که این معضل از سال آینده با در نظر گرفتن مکانی مناسب رفع می‏‌شود.

برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با موضوع انقلاب اسلامی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دماوند در خصوص برنامه‌های دهه مبارک فجر در اداره کتابخانه‌های شهرستان دماوند گفت: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با موضوع انقلاب اسلامی و عضوپذیری رایگان از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/2568/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول