اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

ترویج فرهنگ قرآنی اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: توجه به قرآن و فرهنگ قرآنی و ترویج این فرهنگ از اولویت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.

ترویج فرهنگ قرآنی اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، علیرضا فیروزفر در بازدید از فعالیت‌های مدرسه قرآنی دانشگاه آزاد اظهار داشت: این مدرسه قرآنی با همکاری جامعة‌القرآن کریم در سه کلاس و سه بخش حفظ، روخوانی و مفاهیم فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی و توسعه مدارس قرآنی سبب توسعه آموزش قرآنی خواهد شد، افزود: راه‌اندازی و توسعه مدارس قرآنی نگرش به معنویت را در جامعه عمق خواهد بخشید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ادامه داد: از ابتدای مهرماه سال‌جاری نخستین مدرسه قرآنی توسط دانشگاه آزاد اسلامی زنجان افتتاح شد و اکنون با 67 دانش‌آموز پیش دبستانی فعالیت دارد.

مدیر مدرسه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان نیز در ادامه در خصوص ویژگی‌های این مدرسه تصریح کرد: مدرسه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی در طول هفته پنج روز و از شنبه تا چهارشنبه فعالیت داشته و روزانه یک ساعت آموزش قرآن را در کنار سایر فعالیت‌های پیش دبستانی به دانش‌آموزان ارائه می‌کند.

ام‌لیلا احمدی ادامه داد: آموزش‌های این مدرسه برای بچه‌های زیر شش سال است که ابتدا یادگیری حروف مورد توجه بوده و بعد از یادگیری حروف نوآموزان روخوانی یک و روخوانی دو را آموزش می‌بینند.

وی اضافه کرد: آموزش توسط معلمان و قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم انجام می‌شود و با توجه به همین مؤلفه طی ماه‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی از لحاظ یادگیری حروف و روخوانی و حفظ قرآن حاصل شده است و اولیای دانش‌آموزان رضایت بسیار بالایی از این حرکت امور سمای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان دارند.

انتهای پیام/2308/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول