اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان سمنان خبر داد

عضویت 3 هزار دانش‏آموز نخبه سمنانی در انجمن‏های اسلامی

رئیس اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان از عضویت 3 هزار دانش‏آموز نخبه سمنانی در اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان خبر داد.

عضویت 3 هزار دانش‏آموز نخبه سمنانی در انجمن‏های اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان، سید محمدمهدی سیادتی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به دو هدف اصلی زبده‏شناسی و زبده‏پروری در اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان گفت: اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان نیز در راستای این اهداف حرکت می‏کند.

وی همچنین به برنامه‏های اتحادیه انجمن اسلامی دانش‏آموزان استان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه‏های مدرسه انقلاب از مهم‏ترین این برنامه‏هاست که دانش‏آموزان نخبه عضو اتحادیه در آن نقش موثری دارند.

به گزارش فارس؛ امروز دبیرکل اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان کشور برای حضور در نمایشگاه‏های مدرسه انقلاب به سمنان سفر کرد.

دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از جمله برنامه‏های این سفر بود.

در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان، از فرماندار سمنان به دلیل حمایت‏های بی‏شائبه از اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان استان سمنان تقدیر به عمل آمد.

همچنین بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب، نشست با کادر استانی، مسئولان شهرستان‏ها و مربیان قرارگاه‏های دخترانه و پسرانه استان از دیگر برنامه‏های سفر یک روزه دبیرکل اتحادیه انجمن‏های اسلامی دانش‏آموزان کشور به سمنان بود.

انتهای پیام/2249/ک/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول