اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر27/به مناسبت دهه فجر

مدرسه 11 کلاسه شهرک مهرگان قزوین افتتاح می‌شود

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس قزوین از افتتاح مدرسه 11 کلاسه شهرک مهرگان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

مدرسه 11 کلاسه شهرک مهرگان قزوین افتتاح می‌شود

محمدجواد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: اداره‌کل نوسازی و بهسازی مدارس قزوین همچون سال‌های گذشته به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر اجرای ویژه برنامه‌هایی را در دستور کار دارد که در این راستا 15 طرح آموزشی، ورزشی، اداری و فرهنگی با اعتبار 120 میلیارد ریال طی همین ایام در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل سه سالن ورزشی، هفت باب مدرسه و پنج طرح در بخش‌های مختلف از جمله اداری و فرهنگی است، افزود: یکی از این طرح‌ها بهره‌برداری از مدرسه 11 کلاسه در مسکن مهر شهرک مهرگان است که با اعتباری افزون بر هفت میلیارد و 640 میلیون ریال صورت می‌گیرد.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس قزوین با اشاره به اینکه اعتبار اجرای این طرح از منابع استانی تامین شده است، ادامه داد: کار ساخت این مدرسه که در مجموع از 11 اتاق برخوردار است، از سال 90 آغاز شده و در سال جاری پایان یافته است.

حیدری زیربنا و متراژ ساختمان این مدرسه را یک هزار و 155 متر مربع عنوان و بیان کرد: این ساختمان 180 متر دیوار، 900 متر مربع محوطه، 35 متر مربع سرایداری و 45 متر مربع سرویس بهداشتی دارد و 180 متر مربع پیاده روسازی برای آن صورت گرفته است.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس قزوین با بیان اینکه اسکلت این ساختمان از نوع فلزی است، تصریح کرد: این مدرسه 11 کلاسه در ابتدای شهریورماه سال جاری به صورت موقت برای استفاده دانش آموزان شهرک مهرگان از سوی پیمانکار اجرای طرح تحویل داده شد.

حیدری یادآور شد: علاوه بر این، طرح‌های دیگری با اعتبارات لازم با مشارکت خیران و یا بخش دولتی اجرا شده است که در همین ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار امیدواری کرد: مردم استان، خانواده‌ها، دانش‌آموزان و نسل جدید و به ویژه هم استانی‌های ساکن در مسکن مهر شهرک مهرگان با افتتاح اینگونه طرح‌های آموزشی در دهه مبارک فجر بیش از پیش طعم شیرین انقلاب اسلامی ایران را بچشند.

انتهای پیام/77011/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول