اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح یک واحد از مجتمع گلخانه‌ای محمدیه محقق می‌شود

افزایش 100 تنی تولید محصولات صیفی خوسف

با افتتاح یک واحد از مجتمع گلخانه‌ای محمدیه در سومین روز از دهه مبارک فجر، سالانه 100 تن به تولیدات محصولات صیفی شهرستان خوسف افزوده شد.

افزایش 100 تنی تولید محصولات صیفی خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، طی مراسمی امشب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی یک واحد دیگر از مجتمع گلخانه‌ای محمدیه افتتاح شد.

مدیر این واحد گلخانه‌ای با اشاره به زیربنای 2 هزار و 500 مترمربعی این مجموعه گفت: در حال حاضر تمامی این مساحت زیرکشت خیار سبز قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود سالانه 100 تن محصول از این واحد برداشت شود.

مریم نوروزی افزود: تاکنون یک میلیارد و 416 میلیون ریال برای راه‌اندازی این مجموعه هزینه شده است که از این مبلغ یک‌میلیارد و 280 میلیون ریال از محل تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی خوسف پرداخت شده است.

وی اذعان داشت: در حال حاضر سه نفر در این واحد گلخانه‌ای فعالیت دارند و برای شش نفر نیز به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیر جهاد کشاورزی خوسف نیز در این مراسم با اشاره به 16 واحد فعال این مجتمع اظهار داشت: این مجتمع ظرفیت 54 واحد را دارد که فقط 16 واحد آن فعال است.

مهدی سورگی افزود: در سال گذشته و از محل تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی برای هشت واحد گلخانه‌ای در این مجتمع تامین اعتبار شده و هشت طرح دیگر نیز برای دریافت تسهیلات در کارگروه مصوب شده است.

وی اذعان داشت: در مدت فعالیت کارگروه توسعه بخش کشاورزی خوسف 400 میلیارد ریال طرح مصوب و 230 میلیارد ریال نیز تسهیلات پرداخت شده که رتبه نخست را در استان کسب کردیم.

انتهای پیام/69020/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول