اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم:

ماهواره کانون خانواده را متزلزل می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب جاجرم با اشاره به آسیب‌های استفاده از ماهواره گفت: بی گمان استفاده از ماهواره کانون خانواده را متزلزل و سست می‌کند.

ماهواره کانون خانواده را متزلزل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جاجرم، سید جواد ایلالی عصر امروز در جمع فعالان فرهنگی این شهرستان اظهار کرد:اگرچه شهرستان جاجرم با داشتن مردمان متدین و متعهد به ویژه فرهنگیان از آسیب‌های اجتماعی فراوان به دور است اما همواره باید مدنظر داشت که خطر در کمین است و پیشگیری بهترین برنامه است.

وی افزود: مواد مخدر و مشروبات الکلی و ماهواره از مهمترین آسیب‌های اجتماعی هستند که نهاد خانواده را متزلزل می‌کنند و قطعاً باید در این زمینه به دانش آموزان و جامعه در این باره آموزش‌های لازم ارائه تا از آسیب‌های مصون بمانند.

ایلالی در بخش دیگری از اعتیاد به عنوان یک آسیب جدی اجتماعی یاد کرد و گفت: اعتیاد در واقع زمینه بسیاری از جرائم است، که بسیاری از پرونده‌های طلاق مستقیم یا غیر مستقیم ریشه در مواد مخدر و یا اعتیاد دارد.

وی با تاکید بر اینکه دادستانی به عنوان مدعی‌العموم با سوادگران مرگ  برخورد قاطعانه‌ای دارد افزود: با تمام ظرفیت در این ارتباط اقدام کرده  و در برخورد قاطعانه با قاچاقچیان کوتاه نخواهیم آمد.

ایلالی تصریح کرد: اکنون مواد مخدر معضلی جدی برای نظام اسلامی محسوب می‌شود و تبعات زیادی را به دنبال دارد.

وی از گسترش استفاده از ماهواره و ترویج اعتیاد به عنوان ابزارهای جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی یاد کرد و گفت: می‌بایست همواره نسبت به این تلاش و خواست دشمنان هوشیار بود.

انتهای پیام/63002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول