اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج کربلای بسطام:

فرهنگ ایثار و شهادت ابزاری مستحکم برابر جنگ نرم دشمن است

فرمانده بسیج کربلای بسطام گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ابزاری مستحکم برابر جنگ نرم دشمن است.

فرهنگ ایثار و شهادت ابزاری مستحکم برابر جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، ولی‌الله غلامی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید حسن شهابی با حضور بسیجیان شهر مجن در منزل شهید، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام و شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی، ثمره خون هزاران شهید است و امروز باید جواب این خون‌ها را با اعمال خود بدهیم.

وی افزود: تلاش همه ما باید این باشد که انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و این نمی‌شود جز با جان‏فشانی و ایثار و الگوبرداری از زندگی شهدایی هم‏چون شهید شهابی که از جان خود برای حفظ انقلاب اسلامی گذشتند.

غلامی با بیان اینکه ترویج فرهنگ و سیره شهدا در جامعه وظیفه همه ماست، گفت: باید از این فرصت‌ها استفاده و با دریافت سیره و فرهنگ شهدا از خانواده‌های معظم آنها، آن را در جامعه ترویج و تبیین کنیم.

فرمانده بسیج کربلای بسطام تصریح کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصت مغتنمی است که با حضور در منزل شهدا با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شویم و این تلنگری به ما شود که این انقلاب، حافظان و ولی‏نعمتانی دارد که باید به آنها توجه شود.

غلامی تأکید کرد: دشمن تلاش دارد با جنگ نرم به انقلاب اسلامی ضربه بزند، اما فرهنگ ایثار و شهادت این اجازه را به دشمن برای این کار نخواهد داد.

در این دیدار، خانواده شهید حسن شهابی خاطراتی از شهید بیان کردند.

انتهای پیام/74007/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول