اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

کاهش جمعیت کیفری راهبرد قوه قضائیه است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: تلاش برای کاهش جمعیت کیفری در کشور راهبرد قوه قضائیه است که در استان اردبیل نیز به جد دنبال می‌شود.

کاهش جمعیت کیفری راهبرد قوه قضائیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در جلسه کمیته ساماندهی امور زندانیان و کاهش جمعیت کیفری دادگستری اردبیل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را معجزه‌ای بزرگ دانست و اظهار داشت: ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) یک حادثه بزرگ تاریخی در دنیا رقم زدند که موجب بیداری ملت‌های آزاده در سراسر جهان شده است.

وی یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران را جاری ساختن احکام الهی در روی زمین دانست و تصریح کرد: همه ما در قبال چنین امری مسئولیت داریم و بایستی وظیفه خود را به نحوه احسن انجام دهیم تا روز به روز شاهد شکوفایی و اقتدار بیش از پیش این نظام در کل دنیا باشیم.

قاصدی یک بار دیگر بر لزوم حبس‌زدایی تأکید کرد و افزود: تلاش در جهت کاهش جمعیت کیفری در دستگاه قضایی استان با قوت و اقتدار و با استفاده از تأسیسات حقوقی قانون جدید مجازات اسلامی ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان خاطر نشان کرد: ما معتقد هستیم در برخی از جرائم مجازات‌هایی مقرر شده که می‌توانند علاوه بر جنبه‌های تنبیهی جنبه‌های تربیتی و اصلاحی نیز داشته باشند.

در این جلسه دادستان مرکز استان، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب اردبیل، معاونان قضایی رئیس کل دادگستری و مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان به صورت حضوری و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی تابعه از طریق وئدیو کنفرانس در آن شرکت کرده بودند.

بحث و تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات زندانیان و اتخاذ تدابیری در راستای حل مشکلات مددجویان دستور کار اصلی این جلسه بود.

انتهای پیام/62006/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول