اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه سفر شهرستانی امروز صورت گرفت

سرکشی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهیدان کشاورز، پراهام و سروش در چرام

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر شهرستانی خود به چرام از خانواده شهیدان پراهام، سروش و کشاورز سرکشی و آن‌ها را مورد تفقد قرار داد.

سرکشی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهیدان کشاورز، پراهام و سروش در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید موسی خادمی عصر امروز در حاشیه سفر شهرستانی خود به شهرستان چرام با سرکشی از خانواده شهید یارمحمد کشاورز و خانواده شهیدان سهراب و اسفندیار سروش‌نژاد و شهیدان نجیم و عوض پراهام این خانواده‌های شهید را مورد تفقد قرار داد.

سید موسی خادمی در این بازدید اظهار کرد: فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس آن‌چنان از خود شهامت و رشادت نشان دادند که اکنون در کشور همه این استان را به دفاع و مجاهدت جوانان در جنگ می‌شناسند.

وی گفت: بر مسئولان کشوری است که قدر این مجاهدت‌ها را دانسته و بر همین اساس سعی در رفع محرومیت از کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همه مناطق این استان و به خصوص شهرستان چرام در هشت سال دفاع مقدس خاطرات جاودانه از خود بر جای گذاشتند و اکنون ما مسئولان وظیفه داریم به پاس آن همه ایثار و فداکاری در رفع مشکلات این مردم و این دیار بکوشیم.

خادمی به استعدادهای شهرستان چرام در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: چرام در بحث معادن و کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های کم‌نظیری دارد که تاکنون به فعلیت درنیامده‌اند.

این مسئول افزود: از همه مهم‌تر وجود فرزندان تحصیل کرده و توسعه یافته در این شهرستان است که برای ساختن چرام باید از فکر و اندیشه و توان آن‌ها به درستی استفاده کرد.

انتهای پیام/82002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول