اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از دهه فجر صورت گرفت

افتتاح سالن ورزشی دومنظوره جانبازان در تویسرکان

با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان سالن ورزشی دومنظوره جانبازان تویسرکان افتتاح شد.

افتتاح سالن ورزشی دومنظوره جانبازان در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عصر امروز به مناسبت دهه فجر با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان، فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس ورزش و جوانان و تنی چند از مسئولان تویسرکان، سالن ورزشی دومنظوره جانبازان این شهرستان بهره‌برداری شد.

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان در این مراسم در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه این سالن ورزشی با همکاری بنیاد شهید و هیئت جانبازان راه‌اندازی شده، اظهار کرد: سالن ورزشی دومنظوره جانبازان در رشته‌های دوچرخه، دارت و تردمیل.. برای جانبازان و معلولان مهیا شده است.

کیانوش سلیمانی اعتبار صرف شده برای سالن ورزشی را 52 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این سالن در فضای سالن ورزشی 2 هزار نفری الغدیر اداره ورزش و جوانان قرار دارد.

وی افزود: 30 میلیون ریال از هزینه صرف شده توسط اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان و بخش دیگر با همت یکی از خیران و اداره ورزش و جوانان تأمین شده است.

رئیس ورزش و جوانان تویسرکان با اشاره به اینکه این مکان ظرفیت پذیرش 10 تا 15 نفر را دارد، خاطرنشان کرد: ایثارگران، خانواده‌های شهدا، جانبازان، معلولان و آزادگان می‌توانند روزهای فرد ساعت 17 از این مجموعه ورزشی استفاده کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان نیز ورزش را یکی از ضروریات برای جانبازان و معلولان دانست و گفت: این مکان به منظور ایجاد نشاط و شادی جامعه هدف در تویسرکان ایجاد شد.

محمد داوری افزود: تویسرکان در طول هشت سال دفاع مقدس یک‌هزار و 640 جانباز پنج تا 75 درصد، 48 آزاده، هشت شهید گمنام و 20 شهید سردار تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/89010/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول