اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

وعده تحقق نیافته مسئولان در مناطق برف‌گیر غرب مازندران

برف آمد اما این برف کمتر به ساختن آدم برفی منجر شد و این برف امتحانی بود برای مسئولان دولت تدبیر و امید در مازندران تا بحران برف را تدبیر کنند، اما ظاهرا وعده‌ها تحقق نیافت.

وعده تحقق نیافته مسئولان در مناطق برف‌گیر غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، بیش از 72 ساعت از بوران برف و سرما در نیمه شمالی کشور به ویژه هشت شهرستان غرب مازندران می‌گذرد و مردم همچنان منتظر و چشم به راه اقدامات دولت تدبیر و امید هستند اما ظاهرا‌ هنوز وعده‌ها تحقق نیافته است و محاصره مردم در برف و بوران به روز سوم ختم شده است.

آفتاب که کنار می‌رود مردم کور سوی امید در دل‌شان روشن می‌شود، اما بعداز ظهر امروز شدت برف به حدی زیاد شد که خیابان‌ها و معابری که با گام‌های منتظر مردم باز شده بود، مجددا سفید شد، سفیدی که برف دوباره و نگرانی مردم را به دنبال دارد.

جلسات پشت جلسه و نشست‌های مسئولان دولت تدبیر و امید در مازندران پشت جلسه تا شاید خانه‌ای با برق روشن شود و کام تشنه‌ای با آب برطرف شود....

اما با آمدن دوباره برف برق دوباره از خانه رفت و چراغ‌ها خاموش، لب‌ها تشنه و راه‌های نیمه بسته دوباره مسدود شد...

امام جمعه چالوس نیز در این باره به مشکلات برف و بوران در این شهرستان گفت: استاندار مازندران شب گذشته وعده داده بود تا برای حل مشکلات بحران برف خودروهای امدادی به چالوس اعزام کنند که این مسئله محقق نشد.

حجت‌الاسلام محمد مهدی راشدی اظهار داشت: با بازگشایی محور کندوان تقاضای ما از مسئولان استان‌های دیگر این است که به کمک شهرستان‌های مازندران بیایند.

فرماندار چالوس نیز در گفت‌وگویی با فارس با اشاره به اینکه از روز گذشته و امروز تمام ادارات شهرستان چالوس تعطیل شده است، گفت: با شدت گرفتن باران احتمال افت فشار گاز نیز در مناطق درگیر در برف وجود دارد.

سید‌قدیر رضایی نیاز مناطق درگیر در برف را با توجه به باز شدن جاده کندوان خودروهای امدادی برشمرد و افزود: اعزام لودر، گریدر و خودروهای شاسی بلند برای اعزام پزشکان به بیمارستان‌ها نیز نیاز است.

محاصره برف در غرب مازندران در روستاها و شهرها به حدی زیاد است که بسیاری از مناطق به مدت سه روز آب و برق ندارند.

انتهای پیام/2296/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول