اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

توسعه فضاهای فرهنگی در نظرآباد ضروری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: توسعه فضاهای فرهنگی در نظرآباد ضروری است.

توسعه فضاهای فرهنگی در نظرآباد ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سیدموسی حسینی کاشانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس ارشاد نظرآباد اظهار داشت: شهرستان نظرآباد برای توسعه و پیشرفت بیشتر در حوزه فرهنگی نیازمند نگاه ویژه است.

وی ادامه داد: این شهرستان با داشتن جمعیتی جوان نیازمند توسعه مراکز فرهنگی و هنری است لذا باید امکانات و تسهیلات بیشتری را برای ایجاد این گونه مراکز در نظرآباد در نظر گرفت.

مدیرکل ارشاد استان البرز گفت: هر چند که این شهرستان با کمبود امکانات و فضاهای فرهنگی مواجه است اما طی سال‌های گذشته توانسته است در جشنواره‌های مهم کشوری و بین‌المللی آثار ارزشمندی ارائه دهد و با بسیاری از هنرمندان رقابت داشته باشد.

وی ادامه داد: مردم در این شهرستان فعالیت‌های بسیار خوبی را در زمینه فرهنگی و هنری داشته‌اند لذا با ارائه امکانات به آنان باید این نوع فعالیت‌ها را باید بیشتر کرده و از پتانسیل‌های موجود بهره ببریم.

حسینی کاشانی با تأکید بر این که این شهرستان نیاز به فضاهای فرهنگی و هنری دارد تصریح کرد: تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و حضور سرمایه‌گذاران می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر ما را یاری دهد.

وی توسعه و ایجاد کتابخانه، فرهنگسرا و دیگر مراکز فرهنگی را مهمترین نیاز این شهرستان عنوان کرد و گفت: مسئولان و متولیان امر فرهنگ باید به این مسئله توجه جدی و اساسی داشته باشند.

در این مراسم از حسین فروزان مهر قدردانی و رضا رنجبرکهن به عنوان رئیس جدید اداره ارشاد نظرآباد معرفی شد.

انتهای پیام/2302/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول