اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد

28 زائر اهوازی دچار گازگرفتگی شدند

مدیر حوزه 3 سازمان آتش‌نشانی مشهد از گازگرفتگی 28 زائر اهوازی در مشهد خبر داد.

28 زائر اهوازی دچار گازگرفتگی شدند

ابوالفضل تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با سامانه 125 مبنی بر گازگرفتگی 28 نفر از زائران در یکی از هتل‌آپارتمان‌های مشهد، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه نجات از ایستگاه‌های 2 و 32 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این 28 زائر که دانشجویان رشته پزشکی از اهواز بودند، در طبقات سوم و چهارم این هتل‌آپارتمان پنج طبقه اقامت داشته‌اند.

تیموری تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه سه مرد و 25 زن دچار گازگرفتگی شده‌اند.

تیموری در ادامه افزود: پس از اعزام گروه امداد و نجات آتش‌نشانی به محل حادثه، بلافاصله 28 نفر حادثه دیده را توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و سپس با همکاری شرکت گاز اقدام به قطع گاز هر سه هتل‌آپارتمان کرده و با دادن تذکرات لازم به مسئولان تأسیسات هتل‌های مزبور، محل را ترک کردند.

وی بیان کرد: مجاورت دودکش‌های غیر اصولی و فاقد کلاهک هتل‌آپارتمان‌های مجاور به پنجره‌ها و فضای پانسیون‌های هتل و همچنین تهویه نامناسب و دودکش‌های غیر استاندارد این هتل‌آپارتمان موجب انتشار گاز مونوکسید کربن به داخل راهروها و سوئیت‌های هتل‌آپارتمان شده و در نهایت منجر به مسمومیت 28 نفر شده است.

تیموری در خاتمه با اشاره به برودت هوا و حضور همیشگی زائران در مشهد مقدس از تمامی مالکین و مسئولین تأسیسات مراکز اقامتی زائران خواست به رفع نواقص سیستم‌های گرمایشی خود اقدام کنند، چرا که نشت گاز در چنین فضاهایی منجر به خطر افتادن جان زائران علی‌بن موسی‌الرضا (ع) شده و موجب افزایش آمار تلفات گازگرفتگی می‌شود.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول