اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

افزایش ظرفیت تولیدات داخلی / حامی تولیدگران هستیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی باید از تولیدات داخلی حمایت کرده و ظرفیت تولیدی آنها را افزایش دهیم.

افزایش ظرفیت تولیدات داخلی / حامی تولیدگران هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا نعمت‌زاده ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از خطوط تولیدی شرکت بهمن دیزل اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت‌های زیادی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دست یافته که پیشرفت‌های صنعت خودروسازی از جمله آنهاست.

وی افزود: وجود نیروهای انسانی متخصص و کارآمد که در کشور فعالند، تاثیر زیادی در افزایش تولید داخلی دارد، بنابراین باید از این نیروها در راستای توسعه صنعت طلب همکاری کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وابستگی خودروسازی ایران به برخی از قطعات خارجی عنوان کرد: باید با برنامه‌ریزی منسجم برای بیرون آوردن صنعت خودروسازی کشورمان از چنگ ظالمان غرب و شرق تلاش کنیم و امیدواریم این صنعت رو به بهبود حرکت کند.

نعمت‌زاده تصریح کرد: انتظار می‌رود با استفاده از نیروهای کارآمد در صنعت خودروسازی و دانش و تجربه آنها در این عرصه به پیشرفت‌های جدیدی دست یافته و کمبود تولید سال‌های قبل را جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی تصور دیگری دارند و خودروسازی را از صنایع مهم کشور نمی‌دانند و در این رابطه به صنعت مونتاژ اشاره دارند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ابراز کرد: این موضوع در حالی است که تلاش می‌کنیم خلاف این مسئله را به آنها بقبولانیم.

نعمت‌زاده خاطرنشان کرد: شروع کار در هر صنعتی با نارسایی‌ها و مشکلاتی همراه بوده و صنعت خودروسازی نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست.

وی یادآور شد: باید از صنایع داخلی خود از جمله خودروسازی حمایت کرده و آنها را توسعه ببخشیم زیرا این بخش از صنعت نیز دارای نیروی شاغل قابل توجه و متخصصان زیادی است که باید از آنها حمایت کنیم.

انتهای پیام/77010/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول