اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

سیمرغ جشنواره فیلم فجر در قزوین به پرواز در خواهد آمد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر قزوین از 16 بهمن ماه در سینما مهتاب آغاز می‌شود.

سیمرغ جشنواره فیلم فجر در قزوین به پرواز در خواهد آمد

مهدی رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر قزوین از 16 بهمن ماه در سینما مهتاب آغاز می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره 20 اثر از سینمای ایران از ساعت 10 صبح تا 22 در قالب شش سانس در سینما مهتاب قزوین به روی پرده می‌رود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: بر همین اساس سینما مهتاب قزوین از چهارشنبه 16 بهمن ماه تا 25 بهمن میزبان تازه‌های سینمای ایران خواهد بود.

وی خاطرنشان شد: فیلم‌های «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، «روزگاری عشق و خیانت» به کارگردانی داوود بیدل و «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح الله حجازی از جمله این فیلم‌هاست که در سینما مهتاب قزوین اکران می‌شود.

رمضانی عنوان کرد: از دیگر فیلم‌های در نظر گرفته شده برای اکران می‌توان به «با دیگران» به کارگردانی ناصر ضمیری، «مهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور، «انارهای نارس» به کارگردانی محمدرضا مصطفوی و «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده اشاره کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: «رد کارپت» به کارگردانی رضا عطاران، «ملبورن» به کارگردانی نیما جاویدی و «خانه پدری» به کارگردانی کیانوش عیاری نیز از دیگر این فیلم‌هاست که برای مردم قزوین به روی پرده می‌رود.

رمضانی، فیلم‌های «متروپل» به  کارگردانی مسعود کیمیایی، «رنج و سرمستی» به کارگردانی جهانگیر الماسی، «برف» به کارگردانی مهدی رحمانی، «خواب زده‌ها» به کارگردانی فریدون جیرانی، «تمشک» به کارگردانی سامان سالور، «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی، «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی عباس رافعی، «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان و «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی را از دیگر فیلم‌های این جشنواره در قزوین عنوان کرد.

انتهای پیام/77014/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول