اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طرق برنامه ویدئو کنفرانس توسط معاون اول رئیس جمهور

نخستین مدرسه هوشمند روستایی لرستان به بهره‌برداری رسید

نخستین مدرسه هوشمند روستایی استان لرستان در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، در شهرستان دلفان به بهره‌برداری رسید.

نخستین مدرسه هوشمند روستایی لرستان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ظهر امروز در این برنامه زنده ارتباطی که در چهار استان کشور به صورت همزمان برگزار شد، بهره‌برداری از سه هزار و 300 طرح عمرانی، آموزشی، پرورشی و بهداشتی با فرمان معاون اول رئیس جمهوری به صورت رسمی آغاز شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری که در زاهدان بسر می‌برد، با شرکت در یک برنامه ویدئو کنفرانس و ارتباط همزمان با چهار استان کشور از جمله لرستان، نخستین واحد آموزشی شش کلاسه روستایی هوشمند استان لرستان در روستای ایران‌شاهی شهرستان دلفان را افتتاح کرد.

در این برنامه ویدئو کنفرانس، معاون اول رئیس جمهور ضمن قدردانی از مردم لرستان، این استان را شایسته خدمت‌رسانی بیشتر دانست و بر تلاش بیشتر مدیران برای رشد و توسعه استان تاکید کرد.

استاندار لرستان در این آیین گزارشی از طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر لرستان را ارائه کرد و گفت: این مدرسه با مشارکت بانک ملت و با اعتبار 9 میلیارد ریال هزینه احداث شده است.

هوشنگ بازوند بیان کرد: این آموزشگاه نخستین مدرسه هوشمند روستایی استان است که با بهره‌برداری از آن فضای مناسب آموزشی برای 120 دانش‌آموز در یک نوبت آموزشی فراهم شده است.

انتهای پیام/2304/ل20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول