اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت اعلام کرد

برگزاری مسابقات فوتسال بومی محلی در سردشت

فرماندار سردشت گفت: مسابقات فوتسال بومی محلی به مناسبت دهه فجر در سردشت برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات فوتسال بومی محلی در سردشت

ذبیح‌الله کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر یادواره شهدای میرآباد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن انقلاب در شهرستان سردشت، خاطرنشان کرد:  کمیسیون امور بانوان سردشت متولی این برنامه خواهد بود.

فرماندار سردشت با اشاره به برپایی نمایشگاه در شهرستان میرآباد در چهارمین روز دهه فجر، یادآور شد: نمایشگاه نگین خلقت در مورد عفاف و حجاب و حفظ ارزش قرآن مجید در میرآباد برگزار شد.

کاظمی ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه توسط امور بانوان سردشت، تصریح کرد: نمایشگاه صنایع دستی در سردشت تا آخر این هفته ادامه دارد.

این مسئول در خصوص برپایی نمایشگاه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عنوان کرد: نمایشگاه کودک و نوجوان از دیگر برنامه‌ها در این خصوص است.

فرماندار سردشت با اشاره به برگزاری جشن انقلاب در سردشت، بیان داشت: کمیته روستایی و عشایری مسئولیت این امر را به عهده دارد.

فرماندار سردشت با اشاره به سایر برنامه‌ها در شهرستان سردشت، گفت: جنگ شادی انقلاب  در ساعت 20 شب در سردشت برگزار خواهد شد.

کاظمی با اشاره به برگزاری مرحله دوم  جنگ شادی در سردشت اشاره کرد و اذعان داشت: این جنگ شادی  از ساعت 14 تا 17 بعد از ظهر دیروز تا آخر این  هفته در شهرستان سردشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/61007/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول