اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج خبر داد

افتتاح 47 پروژه عمرانی و خدماتی در آوج

فرماندار آوج از افتتاح و کلنگ زنی 47 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 47 پروژه عمرانی و خدماتی در آوج

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج سیدعبدالله موسوی عصر امروز در دیدار مسئولان ادارات با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: افتتاح و کلنگ‌زنی 47 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال در این شهرستان انجام شود.

این مسئول عنوان کرد: پروژه مسکن مهر، آبرسانی و اجرای طرح هادی در چند روستا، کلنگ زنی پروژه خط انتقال گاز خرمدشت به آبگرم و شبکه دیجیتال صدا و سیمای آبگرم با حضور استاندار قزوین افتتاح می‌شود.

وی در ادامه افزود: دهه فجر تبلور بلوغ سیاسی مردم است و با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بزرگترین تحول جهانی قرن بیستم به وقوع پیوست و معمار کبیر انقلاب با قیام خود غرور ملت های مستضعفی را که سالیان مدید مورد ظلم و تجاوز قرار گرفته بود به آنان بازگرداند و نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داد بلکه میلیون‌ها انسان گم شده در برهوت جاهلیت عصر مدرن را به بازگشتی دوباره به معنویت و یکتا پرستی فرا خواند.

وی ادامه داد: از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی ایران خدامحوری و مردمی بودن آن است که همه قشرها در آن سهیم بوده‌اند، هدف و انگیزه مردم از این انقلاب نابودی ظلم، استبداد و استکبار، برپایی حکومت عدل الهی، اجرای احکام اسلامی به عنوان معروف و جلوگیری از وابستگی به بیگانگان به عنوان منکر بود که همان انگیزه و هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورا به شمار می‌آید.

موسوی افزود: انقلاب ایران اکنون بر جنبش‌های سیاسی اسلامی معاصر نیز تاثیر بسزایی گذاشته است چون آنها بر یک عقیده مشترک، دشمن مشترک، هدف مشترک، وحدت طلبی و مردم گرایی اتفاق نظر دارند و می‌کوشند اسلام را به عنوان تنها راه حل برای زندگی سیاسی مسلمانان مطرح و آن را جهان شمول کنند.

فرماندار آوج یادآور شد: نسل سوم و چهارم انقلاب در عرصه اجتماعی ظهور و بروز پیدا کرده‌اند و آن ایام گذشته برایشان ملموس نیست وظیفه ماست که درصدد تبیین ارزش‌های انقلاب به نسل جدید باشیم و نیز در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم و جشن‌های این ایام اهتمام بورزیم.

انتهای پیام/2667/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول