اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی در بویین زهرا

در دهه فجر امسال دو پروژه مهم محرومیت زدایی شامل آبرسانی به روستای چلمبر و بازسازی و مرمت مسجد آقچه مزار با هزینه‌ای بالغ بر 450 میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی در بویین زهرا

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) بویین زهرا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا از افتتاح دو پروژه مهم محرومیت‌زدایی در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

سیدحسن حسینی با بیان اینکه امروز بسیج سازندگی خلاء جهاد سازندگی را پر کرده است، افزود: ساخت پروژه‌هایی همچون مسجد، مدرسه، خانه عالم و ... در مناطق محروم، آن هم با صرف کم‌ترین هزینه فقط در نهادی همچون بسیج سازندگی قابل انجام است. 

وی آرمان بسیج سازندگی را خدمت رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم دانست و عنوان کرد: امروز بسیج سازندگی ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه ارائه خدمات و محرومیت زدایی دارد و نقش گروه‌های جهادی در ارائه این خدمات و محرومیت‌زدایی بی‌نظیر است.

حسینی ادامه داد: در همه میادینی که کشور قرار بوده از گذرگاه‌های سخت عبور کند از توانایی بسیج استفاده کرده است، امروز هم بسیج سازندگی با طرح محرومیت زدایی از طریق جهادگران بسیجی از جنگ اقتصادی دشمن به سلامتی عبور خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم و رزمندگان این جنگ جهاد گران بسیجی هستند گفت: دشمن بنابر اقتضای زمانی ؛جنگ جدید را علیه جمهوری اسلامی آغاز می کند و این هوشیاری بالای بسیجیان را می‌طلبد که دفاعی متناسب با حمله دشمن را تدارک ببینند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) بویین زهرا با بیان اینکه از ابتدای امسال پروژه‌های محرومیت زدایی در سطح شهرستان شامل احداث خانه عالم، تاسیس خانه بهداشت، مرمت و بازسازی مساجد و مدارس، آبرسانی به روستاها و غیره انجام گرفته است اضافه کرد: در دهه فجر امسال دو پروژه مهم محرومیت زدایی شامل آبرسانی به روستای چلمبر و بازسازی و مرمت مسجد آقچه مزار با هزینه‌ای بالغ بر 450 میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/2667/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول