اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه بسیج شهید دستغیب آتش‌نشانی مشهد خبر داد

حضور آتش‌نشانان مشهد با لباس متحدالشکل در راهپیمایی 22 بهمن

فرمانده پایگاه بسیج شهید دستغیب آتش‌نشانی مشهد با تشریح برنامه‌های ایام دهه فجر از حضور آتش‌نشانان با لباس متحدالشکل در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

حضور آتش‌نشانان مشهد با لباس متحدالشکل در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر درخشی ظهر امروز با تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان در ایام دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان‌ها و دستاوردهای این انقلاب مبتنی بر اندیشه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب با استفاده از ابزارهای مختلف به ویژه فرهنگی از جمله اهداف اصلی ماست.

وی افزود: ستاد برگزاری مراسم دهه فجر این سازمان پس از تشکیل جلسات متعدد توسط کارگروهی متشکل از اداره روابط عمومی و بسیج برنامه‌های مختلفی را مقرر و اجرا خواهد کرد.

درخشی با اشاره به اهمیت این ایام و لزوم توجه به آن از تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، حضور در مراسم غبارروبی مزار شهدای بهشت رضا (ع)، برگزاری صبحگاه ویژه ایام دهه فجر سربازان وظیفه سازمان و همایش کارکنان آتش‌نشانی با حضور مدیر اسبق امور سیاسی سپاه ناحیه حمزه خبر داد.

به گفته وی، برگزاری مراسم پر فیض زیارت عاشورا، حضور پرشور آتش‌نشانان با لباس متحدالشکل در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و اهدای خون، برپایی مسابقه بزرگ کتابخوانی با اهدای هزار جلد کتاب به تمامی کارکنان از دیگر برنامه‌های مدون در سازمان است.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی برای گروه‌های مختلف پرسنل، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در 9 رشته و اهدای جوایز ارزنده به برندگان این رقابت‌ها را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در سازمان آتش‌نشانی عنوان کرد.

درخشی با اشاره به استقرار خودروهای آتش‌نشانی در مسیر راهپیمایان 22 بهمن افزود: این خودروها در نقاط مختلف شهر استقرار خواهند یافت و نیروهای مستقر در جهت حفظ ایمنی راهپیمایان اقدام خواهند کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب سازمان آتش‌نشانی مشهد، افتتاحیه 3 ایستگاه آتش‌نشانی (کامیاب، مهدی‌آباد و فرامرز عباسی) و مرکز فرماندهی را از اهم برنامه‌های ایام مبارک دهه فجر عنوان کرد.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول