اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار آبنوش

درمانگاه امام خمینی (ره) قزوین افتتاح شد

درمانگاه شبانه روزی امام خمینی (ره) سپاه استان قزوین با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر و مسئولان استان افتتاح شد.

درمانگاه امام خمینی (ره) قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی امام خمینی (ره) سپاه استان قزوین ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

معاون بهداشت و درمان سپاه استان قزوین در این مراسم با اشاره به خدمات ارائه شده درمانگاه‌های سپاه در سطح استان به عموم مردم گفت: خوشبختانه استقبال مردم برای مراجعه به درمانگاه‌های تحت نظارت سپاه به خاطر کیفیت نوع خدمات و سرعت در ارائه خدمات بسیار خوب بوده است.

محمد سیاهکالی مرادی افزود: در سال 92 بالغ بر یک میلیارد ریال خدمات درمانی و بهداشتی به عموم مردم و بسیجیان و کارکنان نیروهای مسلح ارائه شده است.

وی عنوان کرد: اعزام تیم‌های تخصصی به مناطق محروم، ویزیت رایگان مردم مناطق محروم، پشتیبانی از طرح های عام‌المنفعه درمانی در سطح استان، ارائه خدمات درمانی و آموزشی در ماموریت‌های مختلف سپاه و بسیج از جمله مهم‌ترین خدماتی است که از طریق معاونت بهداشت و درمان سپاه استان و از طریق درمانگاه‌های تحت پوشش به مردم ارائه شده است.

این مجتمع درمانی در مدت سه سال و در چهار طبقه به مساحت 996 متر مربع بنای مفید با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال احداث و تجهیز شده است.

سونوگرافی، درمانگاه‌های تخصصی چشم‌پزشکی، اطفال، مامایی، قلب، ارتوپد، داخلی، روانپزشکی و بینایی سنجی از بخش‌های مختلف این مجتمع درمانی است که علاوه بر خانواده‌های نیروهای مسلح سایر مردم نیز می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

انتهای پیام/2667/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول