اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد

محکومیت 2 واحد کارگاه تولید مصالح ساختمانی در دشتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از محکومیت دو واحد کارگاه تولید مصالح ساختمانی در دشتی خبر داد.

محکومیت 2 واحد کارگاه تولید مصالح ساختمانی در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اعلام گزارش بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی مبنی بر تخلف تعداد دو واحد کارگاه مصالح ساختمانی (بلوک‌زنی) در عدم رعایت  مقررات صنفی پرونده‌هایی در همین رابطه تشکیل و برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع داده شد.

وی بیان کرد: شعبه با بررسی محتویات پرونده و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلفان به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر در ارتباط با محکومیت خریدار خارج از شبکه فرآورده نفتی در تعزیرات حکومتی دیر بیان کرد: بر اساس گزارش فرماندهی انتظامی شهرستان دیر مبنی بر کشف مقدار 1604 لیتر  فرآورده‌های نفتی (نفت و گاز) از فردی که اقدام به خرید از خارج شبکه رسمی توزیع فرآورده‌های نفتی کرده بود پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دیر ارسال شد.

احمدی ادامه داد: شعبه با احضار متهم و بررسی محتویات پرونده تخلف صورت گرفته را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت مبلغ 8 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی همچنین از تایید رای تخلف عرضه‌کننده خارج از شبکه 2700 لیتر سوخت در استان بوشهر خبر داد و گفت: رای تخلف پرونده فردی که اقدام به عرضه خارج از شبکه مقدار 2700 لیتر نفت گاز کرده بود در شعبه تجدیدنظر تعزیرات حکومتی استان تایید شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر بیان کرد: با درخواست تجدیدنظرخواهی فردی که به جرم تخلف عرضه خارج از شبکه مقدار 2700 لیتر نفت گاز در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی دشتی محکوم شده بود، پرونده در شعبه دوم تجدیدنظر استان رسیدگی و با توجه به اسناد و مدارک موجود و استعلامات صورت گرفته رای شعبه بدوی تایید و متخلف علاوه بر استرداد سوخت مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت مبلغ 60 میلیون ریال جزای  نقدی نیز محکوم شد.

احمدی در ارتباط با تخلف عرضه‌کنندگان 13200 لیتر نفت گاز در تعزیرات گناوه تصریح کرد: مالکان یک فروند شناور که اقدام به عرضه خارج از شبکه مقدار 13200 لیتر نفت گاز کرده بودند در تعزیرات حکومتی گناوه محکوم شدند.

وی ادامه داد: با دریافت شکایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر عرضه خارج از شبکه مقدار 13 هزار و 200 لیتر نفت گاز توسط مالکان یک فروند شناور در شهرستان گناوه پرونده متشکله برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی آن شهرستان ارجاع داده شد.

وی افزود: شعبه با احضار متهمان و استماع دفاعیات آنان و با بررسی محتویات پرونده  تخلف صورت گرفته را محرز تشخیص داده و متخلفان را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد و رای اجرا و پرونده مختومه اعلام شد.

انتهای پیام/66006/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول