اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

22 بهمن تجلی وفای به عهد و لبیک به ولایت فقیه است

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: 22 بهمن تجلی وفای به عهد و لبیک مجدد به رهبری و ولایت مطلقه فقیه است.

22 بهمن تجلی وفای به عهد و لبیک به ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود خدری ظهر امروز در جمع اعضای شورای معاونین حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: حزب مؤتلفه اسلامی با حضور باشکوه خود در مراسم دهه فجر خصوصاً راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری میثاق دوباره خواهد بست.

خدری افزود: 22 بهمن تجلی وفای به عهد و لبیک مجدد به رهبری و ولایت مطلقه فقیه است، دهه فجر انقلاب به ما آموخت که وحدت، رهبری و مردم ولایت‌مدار سه عنصر اصلی در قیام امام راحل بوده و هست و هرگاه بین این سه عنصر جدایی افتاده، انقلاب را با چالش روبه‌رو کرده است که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و امام راحل تمام توطئه‌ها علیه این انقلاب تاکنون به شکست انجامیده است، البته نقش و حمایت مردم ولایت‌مدار نیز در این تداوم انقلاب بی‌تأثیر نبوده است.

خدری در ادامه خطاب به کسانی که شعار خط امام سر می‌دهند و پای خط امام بودن را وسط می‌کشند گفت: مقاومت در برابر دشمنان انقلاب از اصول اولیه انقلاب بوده و هست و اگر صحیفه حضرت امام راحل (ره) را مطالعه و مرور کنیم خواهیم دید که مقاومت در اندیشه حضرت امام (ره) جایگاه ویژه‌ای دارد باید عمل به دستورات حضرت امام (ره) را سرلوحه زندگی قرار دهیم نه فقط شعار خط امامی سر دهیم و در خدمت بیگانگان باشیم.

خدری در ادامه به تشریح انقلاب ایران و انقلاب‌های معاصر در منطقه پرداخت و گفت: نبود رهبری و ایمان به خدا در انقلاب‌های منطقه موجب شکست آنها شده است و جنگ قدرت نیز یکی از عوامل اصلی شکست در انقلاب‌های منطقه است.

خدری در ادامه بار دیگر به اهمیت انقلاب اسلامی و تأثیر آن در انقلاب‌های بعد از آن در جهان پرداخت و گفت: انقلاب با عزت و افتخار به راه خود ادامه می‌دهد و فرهنگ مقاومت در انقلاب ما به معنای دست کشیدن از مذاکره و رابطه نداشتن با دنیا نیست بلکه در فرهنگ مقاومت می‌توان از اصول انقلاب دفاع کرد و به روابط و مذاکره با دیگر کشورها با محور عزت و مصلحت ادامه داد البته در این مذاکرات نباید عزت و اقتدار کشور را نادیده بگیریم و به قول رئیس‌جمهور محترم باید زندگی مردم بچرخد و چرخ انرژی هسته‌ای هم بچرخد و دولت باید این سخنان رئیس‌جمهور را مدّنظر قرار دهد، نه اینکه در مذاکرات مسائل هسته‌ای را تعطیل کنیم و در زندگی مردم نیز شاهد هیچ تغییر اساسی نباشیم.

خدری در ادامه افزود: 22 بهمن هر سال ضمن تجدید میثاق با ولایت، بیزاری جستن مجدد از دشمنان داخلی و خارجی است چراکه نباید از دشمنی که 35 سال به کشور و مملکت اسلامی ما خیانت کرده و هر روز دنبال توطئه دیگری است، غافل بود.

خدری در پایان نیم نگاهی هم به تغییرات مدیران در استان کرد و گفت: تغییر و تحول در دولت حق یک دولت است ولی گماشتن افراد ضعیف و بدون تجربه و تندروهایی که در فتنه سال 88 نقش داشتند جفا به رأی مردمی است که خواستار اعتدال بودند.

انتهای پیام/66006/ط40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول